نامزد طرفدار ارزهای دیجیتال به عنوان رئیس جمهور کره جنوبی انتخاب شد

پیروزی نامزد طرفدار ارزهای دیجیتال در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

یون سوک یول نامزد ریاست جمهوری کره جنوبی، که به عنوان یکی از طرفداران ارزهای دیجیتال شناخته شده، رسما به عنوان رئیس جمهور بعدی کره جنوبی انتخاب شد. همچنین ارزش NFT کمپین یون پس از پیروزی وی ۶۰ درصد افزایش یافت. برای خواندن جزئیات خبر پیروزی نامزد طرفدار ارزهای دیجیتال در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی با بیتستان همراه باشید.

یون سوک یول (Yoon Suk-yeol) نامزد ریاست جمهوری کره جنوبی، رسما به عنوان رئیس جمهور بعدی کره جنوبی انتخاب شد. یون به عنوان نماینده حزب محافظه‌کار قدرت مردم، مدعی است با اختلاف ناچیز توانسته رقیب خود لی جائه میونگ (Lee Jae-myung) را در انتخابات شکست دهد.

نقش حوزه رمزنگاری در انتخابات اخیر کره جنوبی

ارزهای دیجیتال و به کل عرصه رمزنگاری در انتخابات اخیر کره جنوبی نقش بزرگی را ایفا کرد و هر دو نامزد انتخاباتی توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) برای کمپین خود منتشر کردند.

یون در ماه ژانویه در سخنرانی مجازی خود قول داد که قوانین سختگیرانه و غیر منطقی کره جنوبی در رابطه با ارزهای دیجیتال را حذف کند. وی همچنین در این سخنرانی موضعی آینده‌نگرانه در مورد دارایی‌های دیجیتال از خود نشان داد.

برای درک و استفاده از پتانسیل نامحدود بازار دارایی‌های دیجیتال و صنعت رمزنگاری، ما باید مقررات غیر منطقی را حذف یا اصلاح کنیم .

یون در ادامه اظهار داشت مایل به ایجاد «unicorns» که مرتبط با فناوری بلاک‌چین است، می‌باشد تا از آن برای حمایت از استارت‌آپ‌های ارزشمند استفاده کند.

وی همچنین قول تصویب نوعی قانون را داد که باعث شود سود ارزهای دیجیتال به دست آمده از فعالیت‌های غیرقانونی دوباره به قربانیان آن بازگردانده شود.

ارزش توکن اصلی بلاک‌چین ICON کره جنوبی با نماد (ICX) در ۱۲ ساعت گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت. یون در دسامبر سال گذشته در یک انجمن استارت‌آپ تلویزیونی امضای خود را به عنوان NFT در این بلاک‌چین قرار داد.

پیروزی نامزد طرفدار ارزهای دیجیتال در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی

احکام سختگیرانه‌ای که منجر به تعطیلی بخش عمده‌ای از صرافی‌های رمزنگاری کره جنوبی در سپتامبر ۲۰۲۱ شده بود و مقررات جدید مربوط به کریپتو همیشه میدان مینی برای سیاستمداران کره جنوبی بوده است.

مشکلات زیادی در این قوانین وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم شفافیت قوانین در مورد مالیات دارایی‌های دیجیتال اشاره کرد.

محبوبیت روزافزون رمزارز بین جوانان کره جنوبی

صنعت رمزنگاری اخیرا بین جوانان کره جنوبی شدیدا محبوب شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی جوانان زیادی شغل اصلی خود را رها کرده‌اند تا بتوانند به طور تمام وقت به دنبال معاملات روزانه ارزهای دیجیتال باشند.

بازار سهام سنتی کره جنوبی تحت تسلط چهار شرکت خانوادگی موسوم به chaebol است که بسیاری معتقدند فاسد و درگیر سیاست هستند.

قبل از سرکوب عمده مبادلات ارزهای دیجیتال در سپتامبر سال گذشته، حجم معاملات در صرافی‌های برتر کره جنوبی از بازار سهام سنتی این کشور بیشتر بود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.