تمسخر استیو هانکه توسط رئیس جمهور السالوادور

تمسخر استیو هانکه توسط رئیس جمهور السالوادور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور که به عنوان یکی از طرفداران پرشور ارز دیجیتال بیت کوین در جهان شناخته می‌شود، اخیرا توئیت استیو هانکه را ری‌توئیت کرده و اقدام به تمسخر این اقتصاددان برجسته نموده است. با بیتستان همراه باشید تا دلیل تمسخر استیو هانکه توسط رئیس جمهور السالوادور را خدمتتان بیان کنیم.

تمسخر استیو هانکه توسط رئیس جمهور السالوادور

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور و طرفدار پرشور بیت کوین (BTC) با توئیتی نیمه کنایه‌آمیز به استیو هانکه پاسخ داد. در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ نایب بوکله، توئیت پروفسور استیو هانکه از دانشگاه جان هاپکینز اقتصاددان برجسته و اصلاح طلب را بازتوییت کرد.

تمسخر استیو هانکه توسط رئیس جمهور السالوادور

در زیر می‌توانید چرایی رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار را هم بخوانید

چرا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

در ۲۳ سپتامبر، زمانی که بیت کوین (BTC) در تلاش برای نگه داشتن سطح ۴۰,۰۰۰ دلار بود، پروفسور هانکه اظهار داشت که تصمیم Bukele برای خرید ۱۵۰ بیت کوین دیگر (BTC) آن هم در این برهه زمانی، مصداق شرط بندی روی اسب اشتباه است. وی همچنین عقیده داشت که با رهبری بوکله، اقتصاد و امنیت مالی السالوادور در خطر خواهد بود.

در حال حاضر هنگامی که قیمت بیت کوین (BTC) 55 درصد از زمان توییت پروفسور هانکه افزایش یافته است، آقای بوکله این توئیت را یاد آوردی کرد.

پروفسور استیو هانکه به دلیل موضع سرسختانه خود در برابر بیت کوین مشهور است. به طور خاص، او اغلب علاقه رئیس جمهور السالوادور به پادشاه ارزهای رمزنگاری را مورد انتقاد قرار می‌دهد.

از آنجایی که السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین (BTC) را به عنوان پول قانونی به رسمیت شناخت، مقامات آن چندین طرح برای طرفداری و حمایت از بیت کوین را آغاز کردند. به عنوان مثال یکی از این طرح‌ها، استخراج آتشفشانی بیت کوین (استفاده از انرژی زمین گرمایی برای تولید انرژی جهت استخراج ارز دیجیتال بیت کوین) بود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.