به دنبال سرمایه‌گذاری Binance Labs در PancakeSwap، توکن این پلتفرم 10 درصد رشد کرد

رشد ۱۰ درصدی توکن CAKE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: ورود Binance Labs به عنوان سرمایه‌گذار در PancakeSwap موجب رشد ۱۰ درصدی توکن CAKE شد. سرمایه‌گذاری انجام شده توسط بایننس لبز با ارائه راه حل‌های سازمانی، بازاریابی و توسعه فناوری، کمک خواهد کرد تا PancakeSwap بیش از پیش قابلیت و کاربردهای بیشتری پیدا کند.

رشد ۱۰ درصدی توکن CAKE

پس از این که Binance Labs، بازوی سرمایه‌گذاری صرافی بایننس اقدام به سرمایه‌گذاری استراتژیک در PancakeSwap، کرد، توکن اختصاصی آن با نام CAKE نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرد.

PancakeSwap به عنوان صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر روی زنجیره BNB ساخته شده و تعداد کاربران فعال روزانه آن از زمان راه‌اندازی در سپتامبر ۲۰۲۰ به حداقل ۴۰۰,۰۰۰ نفر رسیده است.

بر اساس گزارش CoinMarketCap قیمت توکن CAKE در حال حاضر به ۴/۶۲ دلار و حجم معاملات آن نیز به ۱۵۹ میلیون دلار رسیده است.

سرمایه‌گذاری انجام شده توسط بایننس لبز با هدف ارائه راه حل‌های سازمانی، بازاریابی و پشتیبانی جامعه و توسعه فناوری صورت گرفته تا درها برای موج بعدی پذیرش بلاک‌چین در قالب شبکه Web3 باز شود.

بیل کیان، رئیس بایننس لبز در رابطه با این سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد:

PancakeSwap توسعه و پذیرش انبوه زنجیره BNB را رهبری کرده است. با توجه به اینکه PancakeSwap پرکاربردترین dApp و پروژه DeFi با بالاترین TVL در زنجیره BNB است، ما از این پروژه پشتیبانی قوی داشته و خواهیم داشت.

برخلاف اکثر صرافی‌های غیرمتمرکز، PancakeSwap از یک مکانیسم اجماع نسل بعدی به نام Proof of Staked Authority (PoSA) برای افزایش سطح کارایی استفاده می‌کند. از این رو پنکیک سواپ نقطه عطفی برای تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) در زنجیره BNB محسوب می‌شود.

PancakeSwap با استفاده از مدل AMM، مبادله توکن‌های BEP-20 را امکان‌پذیر می‌کند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.