اتریوم به سطح ۱۴۰۰ دلار بازگشت: دلیل رشد ۱۵ درصدی این رمزارز چیست؟

دلایل بازگشت اتریوم به ۱۴۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار روز شنبه با یک افزایش قیمت ۱۵ درصدی توانست رشد خوبی را به ثبت برساند و دوباره سطح ۱۴۰۰ دلار را بازیابی کند. در ادامه دلایل بازگشت اتریوم به ۱۴۰۰ دلار را بررسی خواهیم نمود.

دلایل بازگشت اتریوم به ۱۴۰۰ دلار

اتریوم روز شنبه با افزایش بیش از ۱۵ درصدی رشد بزرگی را تجربه کرد. این رمزارز توانست به سطح ۱۴۲۲ دلار برسد که بالاترین سطح از ۱۳ ژوئن تا به این زمان است.

دلایل بازگشت اتریوم به ۱۴۰۰ دلار

داده های Coinglass نشان می‌دهند که تقریباً ۱۹۶/۷۲ میلیون دلار پوزیشن فروش اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل افزایش شدید قیمت این رمزارز لیکوئید شده است.

همچنین طبق داده‌های ارائه شده توسط Coinalyze، اتریوم از نظر حجم معاملات در بازارهای آتی، بیت‌کوین را پشت سر گذاشته و به صدر رتبه‌بندی صعود کرده است.

دلایل بازگشت اتریوم به ۱۴۰۰ دلار

اتریوم در ۱۶ ژوئیه موفق شد تا ۱۲ درصد به نسبت بیت‌کوین رشد کند.

در اوایل این هفته، تیم بیکو، یکی از چهره‌های مشهور و تاثیر گذار بنیاد اتریوم، اعلام کرد که ارتقای اتریوم در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. با این حال، هنوز زمان دقیق انجام این ادغام اعلام نشده است.

Beacon Chain، نسخه اثبات سهام بلاک‌چین اتریوم، در دسامبر ۲۰۲۰ عرضه شده است. پس از Ropsten و Sepolia، شبکه Goerli آخرین شبکه خواهد بود که تحت این انتقال آزمایش خواهد شد. انتظار می‌رود آزمایش شبکه Goerli در ماه آگوست رخ دهد.

عملیات انتقال اثبات سهام اتریوم مدت‌ها است کاتالیزور اصلی صعودی دومین ارز دیجیتال بزرگ در سال جاری محسوب می‌شود، از این رو افزایش قیمت صورت گرفته از مدت‌ها قبل قابل پیش بینی بود.

با وجود رشدی که اتریوم در چند ماه اخیر داشته، باز هم در روند نزولی به سر می‌برد، چرا که به نسبت رکورد قیمتی ۴,۸۷۸ دلاری خود بیش از ۷۲ درصد افت کرده است.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.