با نزدیک شدن به ادغام اخیر اتریوم، میزان استکینگ این رمزارز افزایش یافته است

افزایش میزان استکینگ اتریوم با نزدیک شدن به ادغام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

با نزدیک شدن به زمان ادغام اتریوم، استکینگ این توکن شدیدا افزایش یافته است. کاربران امیدوارند که افزایش میزان استکینگ اتریوم با نزدیک شدن به ادغام، به بهبود وضعیت شبکه اتریوم و افزایش قیمت این توکن کمک کند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش میزان استکینگ اتریوم با نزدیک شدن به ادغام

اتریوم به عنوان دومین پلتفرم بزرگ رمزنگاری جهان خود را برای ادغام ماه آینده آماده می‌کند. ۱۵ سپتامبر تاریخ دقیق تعیین شده برای این ادغام اعلام شده است. با نزدیک شدن به این تاریخ، شاهد افزایش قیمت اتریوم هستیم که این نشانگر خوش بینی سرمایه‌گذاران به این ادغام است.

داده‌های اخیر نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاری در قراردادهای سپرده (deposit contract) اتریوم ۲.۰ نیز در چند هفته گذشته شدیدا افزایش یافته است.

کالین وو با استناد به داده‌های OKLink نوشت:

تعداد آدرس‌های قرارداد سپرده (deposit contract) ETH 2.0 به ۱۳,۳۴۳,۷۶۸ رسیده است. همچنین نرخ سهام ETH 2.0 نیز از ۱۱/۱۷% فراتر رفته است.

پس از افزایش استکینگ اتریوم، حدود ۳۶۰۰۰ ETH هر هفته به شبکه اضافه شده. طبق داده‌ها می‌توان گفت که ۱۵۳۰۰۰ ETH جدید از آگوست در دسترس کاربران قرار گرفته است.

افزایش میزان استکینگ اتریوم با نزدیک شدن به ادغام

با این وجود در هفته گذشته، اتریوم تحت فشار فروش شدیدی بود که باعث شد قیمت آن به پایین‌ترین سطح هفتگی ۱,۵۲۵ دلار برسد. البته از آن زمان، وضعیت ETH تا حدی بهبود یافته است.

در زمان انتشار، ETH با قیمت ۱۶۰۰ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و ارزش بازار آن به زیر ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته. حتی با افزایش قیمت فعلی نیز، ETH همچنان ۲۰ درصد کمتر در نمودارهای هفتگی معامله می‌شود.

وضعیت اخیر اتریوم (ETH)

با وجود هیجان ایجاد شده به خاطر رویداد Merge، فعالیت زنجیره‌ای اتریوم در سه ماه گذشته رو به کاهش بوده و دلیل اصلی این قضیه، کاهش علاقه به DeFi و NFT است.

اسکات ملکر، تحلیلگر کریپتو، با استناد به داده‌های IntoTheBlock، اعلام می‌کند که هزینه‌های تراکنش شبکه اتریوم به طور قابل توجهی کاهش یافته است. ملکر، در مشاهدات خود به سه نکته کلیدی اشاره کرد:

  • مجموع هزینه‌ها در ۹۰ روز گذشته ۴۸ درصد کاهش یافته است
  • انتشار خالص (Net issuance) در ۹۰ روز گذشته ۳ درصد افزایش یافته است
  • میانگین کارمزد تراکنش پرداخت شده توسط کاربران در شبکه اتریوم در ۹۰ روز گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته و از ۵/۲ دلار به ۲/۶ دلار رسیده است.
وضعیت اخیر اتریوم (ETH)

کاهش فعالیت شبکه اتریوم بر نرخ توکن سوزی این توکن نیز تاثیر گذاشته است. طبق شاخص توکن سوزی ETH، از زمان اجرای EIP-1559، نزدیک به ۲۴۱K اتریوم در ۹۰ روز گذشته سوزانده شده است.

وضعیت اخیر اتریوم (ETH)

منیع: coingape

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.