میزان خروجی اتریوم از صرافی‌ها به کمترین سطح در 4 سال اخیر رسید

کاهش میزان خروجی اتریوم از صرافی‌ها به کمترین سطح در 4 سال اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۰

خروجی اتریوم از صرافی‌ها به کمترین میزان خود در 4 سال اخیر رسیده است. باتوجه به اینکه شاخص خروجی یکی از ابزارهای اصلی تعیین روند بازار در ارزهای دیجیتال است، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دچار سردرگمی شده‌اند. برای بررسی بیشتر خبر کاهش میزان خروجی اتریوم از صرافی‌ها به کمترین سطح در 4 سال اخیر با بیتستان همراه باشید.

کاهش میزان خروجی اتریوم از صرافی‌ها به کمترین سطح در 4 سال اخیر

براساس داده‌های شرکت‌های تحلیلی Glassnode و WuBlockchain، میزان خروجی اتریوم از صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در 4 سال اخیر رسیده است. این خبر ممکن است سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را دچار سردرگمی کند، چراکه شاخص خروجی از صرافی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های تعیین روند بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکثر شاخص‌های مبادله‌ای تمایل دارند تا با شاخص میزان خروجی، همبستگی داشته باشند پس این خبر می‌تواند یک سیگنال روند نزولی باشد، اما در این مورد این تحلیل لزوما درست نیست.

حجم خروجی پایین به این معنی هم می‌تواند باشد که تعداد معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که ارزهای خود را در صرافی‌ها نگهداری کرده‌اند به بیشترین میزان خود رسیده است.

توییت WuBlockchain

عملکرد اتریوم در بازار

اتریوم با افزایش بیش از 40 درصدی در سه ماه اخیر، همچنان یکی از بهترین موقعیت‌ها برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. پس از اصلاحات عمده در بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم به لطف عملکرد خنثی خود در دو هفته گذشته در بین سرمایه‌گذاران ارزشمندتر شده است.

نمودار ارزش اتریوم

باتوجه به اینکه ارزش اکثر دارایی‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال بیش از 30 درصد کاهش یافته است اما اتریوم با نوسان 8 درصدی در حال معامله است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.