طی ۳ روز گذشته بیش از ۱ تریلیون توکن شیبااینو فروخته شده است

فروش بیش از ۱ تریلیون توکن شیبااینو در ۳ روز گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

طی سه روز گذشته فروش شیبااینو توسط نهنگ‌ها به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. با توجه به این حجم از فروش شیبااینو توسط نهنگ‌ها، می‌توان گفت، این توکن توسط نهنگ‌های اتریوم دیگر حمایت نمی‌شود. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد فروش بیش از ۱ تریلیون توکن شیبااینو در ۳ روز گذشته با بیتستان همراه باشید.

فروش بیش از ۱ تریلیون توکن شیبااینو در ۳ روز گذشته

بر اساس داده‌های اخیر سرویس WhaleStats، طی سه روز گذشته بزرگترین کیف پول‌های اتریوم بیش از ۱/۱ تریلیون توکن شیبااینو فروخته‌اند.

همچنین طبق داده‌های سرویس WhaleStats، از ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر، مقدار استیکینگ شیبااینو توسط یکی از نهنگ‌های بزرگ اتریوم از ۱۵۲ میلیون دلار به ۱۴۲ میلیون دلار توکن کاهش پیدا کرده و توکن‌های فروخته شده توسط این کیف پول، ۱,۱۱۵,۸۷۹,۸۲۸,۳۲۶ شیبااینو تخمین زده شده است.

در آخرین تراکنش مرتبط با شیبااینو در مجموع ۶۰,۹۲۱,۲۷۱,۷۴۱ توکن SHIB به صرافی Binance منتقل شده. به احتمال زیاد این مقدار توکن شیبااینو برای فروش، به این صرافی بزرگ منتقل شده است.

نهنگ‌ها طی ۷ روز گذشته مقدار زیادی شیبااینو به صرافی‌ها منتقل کرده و فروخته‌اند. طبق داده‌های CoinMarketCap، طی هفت روز گذشته، شیبااینو بیش از ۱۰ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.