بیت‌کوین از سطح ۲۲ هزار دلار عبور کرد: هدف بعدی این ارز دیجیتال چیست؟

عبور بیت کوین از سطح ۲۲ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در سال جدید روند خوبی در پیش گرفته و ۳۴ درصد رشد کرده است. این رمزارز با افزایش بیش از ۵ درصدی در ۲۴ ساعت اخیر توانسته از سطح 22 هزار دلار نیز عبور کند. عبور بیت کوین از سطح ۲۲ هزار دلار می‌تواند موجب شود که بازار ارزهای دیجیتال دوباره به روزهای اوج خود باز گردد.

عبور بیت کوین از سطح ۲۲ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش یافته و موجب شده که این رمزارز از سطح ۲۲ هزار دلار نیز عبور کند. این رمزارز از ابتدای سال جاری، روند رو به رشدی داشته و توانسته تا به این لحظه نیز آن را حفظ کند.

اتر (ETH)، دومین ارز دیجیتال بازار نیز روند مشابهی با بیت‌کوین داشت و با ۵/۲ درصد افزایش نسبت به روز پنجشنبه، به ۱۶۴۰ دلار رسیده است. بیت‌کوین از ابتدای سال جاری ۳۴ درصد و در ۷ روز گذشته ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. اتریوم نیز از ابتدای سال جاری ۳۱ درصد و در ۷ روز گذشته ۱۲ درصد رشد کرده است.

کاهش بیش از حد انتظار شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در هفته‌ی گذشته، موجب شد که اقدامات مالی فدرال رزرو ایالات متحده باعث مهار تورم شود. با مهار تورم، سرمایه‌گذاران بیشتری جذب بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نرخ بهره را از این پس تنها ۲۵ واحد پایه (۰/۲۵ واحد درصد) افزایش خواهد داد.

منبع: coindesk

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.