افت ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین: این افت ناشی از چیست؟

افت ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از افت ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین می‌دهند. با بازگشت لوگوی توییتر به حالت پیشین خود، قیمت این میم‌کوین در ۲۴ ساعت افت ۱۰ درصدی را به ثبت رساند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر خبر در ادامه با ما همراه باشید.

افت ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین

بر اساس گزارشات، قیمت دوج کوین به دنبال تصمیم بازگرداندن لوگوی توییتر به حالت پیشین خود افت کرد. این رمزارز از تاریخ ۶ آوریل حدود ۹/۷۰ درصد افت کرده است.

درست در ساعت ۲۰:۴۵ UTC، قبل از اینکه لوگوی توییتر به حالت قبلی بازگردانده شود، دوج‌کوین، ۹/۱ سنت ارزش گذاری شده بود. تنها در نیم ساعت با اعلام بازگرداندن لوگوی توییتر، قیمت این میم‎کوین تا ۸/۵ سنت افت کرد.

زمانی که لوگوی توییتر به لوگوی دوج‌کوین تغییر یافت، این ارز دیجیتال افزایش قیمت ۳۰ درصدی را ثبت کرد و از ۷/۷ سنت به ۱۰/۱ سنت رسید. در روز سه شنبه نیز تحت تاثیر این تصمیم تا قیمت ۱۰/۲ سنت رشد را ادامه داد.

علیرغم ثبت ضرر ۱۰ درصدی، همچنان این رمزارز توانسته ارزش خود را حفظ کند. با وجود حفظ ارزش، نمودار این رمزارز نشان می‌دهد که دوج‌کوین روند نزولی تدریجی را در پیش دارد.

افت ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین

توییتر که در حال حاضر متعلق به ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است، برای اولین بار در ۳ آوریل، لوگوی خود را به لوگوی شیبااینو تغییر داده بود. بسیاری از افراد گمان می‌کردند که دوج‌کوین با توییتر ادغام خواهد شد؛ اما شرکت توییتر تصمیمی را در این راستا اعلام نکرد.

در عوض، ایلان ماسک بیان نمود که این کار را انجام داده تا قولی را که به کاربر توییتر در مارس ۲۰۲۲ داده بود عملی کند. تصمیم ماسک برای تغییر لوگو باعث ایجاد جنجال در بازار ارزهای دیجیتال شد.

منبع: cryptoslate

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.