تحلیلگر مشهور و بزرگ بازار: قیمت بیت‌کوین سه برابر می‌شود!

پیش بینی سه برابر شدن قیمت BTC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: بیت‌کوین از اوایل صبح امروز وارد یک روند صعودی شده و توانسته خود را به سطح 66 هزار دلار برساند. به دنبال این رشد یکی از فعالان بازار پیش بینی سه برابر شدن قیمت BTC را مطرح نمود. حال سوال پیش آمده این است که آیا این پیش‌بینی به وقوع می‌پیوندد؟

پیش بینی سه برابر شدن قیمت BTC

هیو هندری، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری Eclectica Asset Management، اخیراً چشم‌انداز مثبتی برای بیت‌کوین ابراز و پیش‌بینی کرد که قیمت آن می‌تواند سه برابر شود.

هندری در پادکست یاهو فاینانس، به ارزش بازار نسبتاً کم بیت‌کوین در مقایسه با دارایی‌های سنتی مانند طلا و سهام ایالات متحده اشاره کرد. او معتقد است که بیت‌کوین پتانسیل رشد و افزایش قیمت شدیدی دارد.

هندری خاطرنشان کرد که ارزش بازار بیت‌کوین حدود ۱.۳ تریلیون دلار، بازار طلا و سهام ایالات متحده به ترتیب حدود ۱۶ تا ۱۷ تریلیون دلار و ۴۰ تریلیون دلار ارزش دارند. این تفاوت نشان‌دهنده پتانسیل رشد بیشتر بیت‌کوین است.

به گفته‌ی وی، رشد بیت‌کوین و رسیدن قیمت آن به بالای ۶۶۰۰۰ دلار نشان‌دهنده بهبود قوی قیمت این ارز دیجیتال است. افزایش حجم معاملات و علاقه‌مندی روزافزون سرمایه‌گذاران نهادی عوامل اصلی حرکت رو به بالای BTC هستند.

پیش‌بینی خوش‌بینانه هندری با این روندهای مثبت بازار حمایت می‌شود و نشان‌دهنده آینده‌ی مطلوب برای بیت‌کوین است.

پیش بینی سه برابر شدن قیمت BTC

علاوه بر این موارد، افزایش علاقه به صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین (ETF) نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در میان بازیگران نهادی است.

ورود سرمایه‌گذاران جدید به ETFهای بیت‌کوین نشان‌دهنده پذیرش گسترده‌تر و اعتماد به پتانسیل بازدهی بالای بیت‌کوین است. هندری به ویژه به سرمایه‌گذاران جوان توصیه می‌کند پتانسیل رشد بیت‌کوین را در نظر بگیرند.

منبع: cryptonewsland

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.