قیمت CATS پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، ۷۰۰ درصد افزایش یافت!

قیمت CATS پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، ۷۰۰ درصد افزایش یافت!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن CATS، توکن بومی ایردراپ تلگرامی کتز پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ ۷۰۳ درصد افزایش یافت و به ۰٫۰۰۰۳۸۲۶ دلار رسید. به دنبال جهش ۷۰۰ درصدی توکن ایردراپ CATS، حجم معاملاتش نیز ۱۷۳۴ درصد رشد کرد که نشان می‌دهد تقاضا برای آن زیاد است و کاربران به خرید و فروش این توکن مشتاق هستند.

جهش ۷۰۰ درصدی توکن ایردراپ CATS

قیمت CATS پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ ۷۰۳ درصد افزایش یافت. به دنبال این رشد قیمت، حجم معاملات CATS نیز ۱۷۳۴ درصد افزایش یافته که نشان دهنده تقاضای قوی بازار برای معامله آن است.

صرافی‌های بزرگی همچون Haskey ،KuCoin ،Bybit و Bitget توکن CATS را لیست کرده‌اند. طبق آمار Coinmarketcap، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶٫۷۳ درصد رشد ثبت کرده است.

بعد از ثبت رشد ۷۰۰ درصدی، CATS تا سطح ۰٫۰۰۰۳۸۲۶ دلار رشد کرد، اما به دلیل افزایش فشار فروش، در حال حاضر در سطح ۰٫۰۰۰۰۹۷۱۵ دلار معامله می‌شود.

جهش ۷۰۰ درصدی توکن ایردراپ CATS

CATS یکی از ایردراپ‌های تلگرامی است که نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر جذب کرده و در لیست ایردراپ‌های محبوب نیز قرار دارد. با ادامه افزایش قیمت CATS، انتظار می‌رود توکن‌های بیشتری نیز به بازار عرضه شوند و فشار فروش بیشتری ایجاد گردد.

پیش‌بینی‌های توکن CAT نشان می‌دهد که اگر استراتژی بازاریابی فصل نهایی تیم توسعه دهنده موفقیت‌آمیز باشد، احتمالاً قیمت این توکن به ۰٫۰۰۰۱ دلار نیز برسد.

منبع: thecoinrepublic

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.