شیبا‌اینو در بزرگترین صرافی اسپانیا لیست شد!

لیست شدن شیبا اینو در بزرگ ترین صرافی اسپانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آذر ۱۴۰۰

شیبااینو در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال اسپانیا لیست شد. صرافی Bit2Me اعلام کرد که از شیبااینو، بهترین ارز دیجیتال سال، پشتیبانی می‌کند. اولین میم‌کوین پشتیبانی شده توسط این صرافی دوج‌کوین بود که 7 ماه پیش آغاز شده است. با بیتستان همراه باشید تا به خبر لیست شدن شیبا اینو در بزرگ ترین صرافی اسپانیا بیشتر بپردازیم.

لیست شدن شیبا اینو در بزرگ ترین صرافی اسپانیا

صرافی ارزهای دیجیتال Bit2Me در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و همچنان بهترین صرافی در اسپانیا با رشدی ۱۲۰۰ درصدی است.

در ماه سپتامبر، این صرافی یک توکن در بستر اتریوم با نام B2M معرفی کرد. این صرافی در عرضه اولیه این توکن 23/9 میلیون دلار به دست آورد. فروش نزدیک به 24 میلیون دلاری این توکن فقط در 3 دقیقه انجام گرفت.

Baldomero Falcones، رئیس سابق MasterCard، نیز در ماه آگوست به عنوان مشاور ارشد به این صرافی پیوست. این صرافی قصد دارد از فالکونز در ایجاد یک کارت نقدی برای پرداخت‌های رمزنگاری شده به نام Bit2Me card کمک بگیرد. هدف از این استخدام، می‌تواند تلاش Bit2Me برای فعالیت بیرون از اسپانیا نیز باشد.

شیبااینو در اروپا

با لیست شدن شیبااینو در صرافی Bit2Me، این رمزارز حضور خود در اروپا را تقویت می‌کند. پیش‌تر صرافی Bitstamp، بزرگترین صرافی اروپایی نیز خبر لیست شدن شیبااینو را داده بود که به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد.

در اوایل نوامبر، صرافی Coinbase Pro برای مشتریان خود امکان معامله شیبااینو با پوند و یورو را ممکن کرد. البته دسترسی به شیبااینو پس از تاخیر چند ماهه ایجاد شد.

صرافی Bitpanda که توسط بنیانگذار میلیاردر PayPal، پیتر تیل، حمایت می‌شود نیز امکان خرید و فروش شیبا را در این صرافی فراهم کرده‌است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.