جهش 41 درصدی قیمت توکن RETARDIO: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

جهش 41 درصدی قیمت توکن RETARDIO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: ارز دیجیتال ریتاردیو (RETARDIO) در روز چهارشنبه با جهشی 41 درصدی، به یکی از ارزهای دیجیتال با بالاترین عملکرد روزانه تبدیل شد. به دنبال این جهش 41 درصدی قیمت توکن RETARDIO تا سطح 0.12 دلار نیز رشد کرد، اما گاوها نتوانستند آن را حفظ کنند. در حال حاضر، ارز دیجیتال ریتاردیو با قیمت 0.1051 دلار معامله می‌شود.

جهش 41 درصدی قیمت توکن RETARDIO

ارز دیجیتال ریتاردیو (RETARDIO) به تازگی با یک رشد شدید در 24 ساعت گذشته، 41 درصد افزایش قیمت ثبت کرده است. این افزایش ناگهانی باعث شد قیمت توکن RETARDIO تا 0.12 دلار رشد کند.

در حال حاضر، RETARDIO با قیمت 0.1051 دلار معامله می‌شود و حجم معاملات 24 ساعته آن 6.37 میلیون دلار است. ارزش بازار آن نیز به 109.86 میلیون دلار رسیده و 0.01 درصد از کل بازار کریپتو را در اختیار دارد.

افزایش ناگهانی قیمت اخیر ریتاردیو (RETARDIO) را می‌توان به چندین عامل کلیدی نسبت داد. در هفت روز گذشته، ریتاردیو افزایش قابل توجه 70 درصدی قیمت را تجربه کرده که این امر به دلیل افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران رخ داده است.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، مسیر قیمت ریتاردیو پس از غلبه بر نقاط مقاومت کلیدی، روند صعودی را دنبال می‌کند. در اواسط ماه ژوئیه، قیمت با مقاومت قابل توجهی در سطح 0.1149 دلار روبرو شد و کاهش را تجربه کرد. با این حال، گاوها در سطح 0.0303 دلار حمایت قوی پیدا کرده و مانع کاهش بیشتر قیمت شدند.

نقدینگی بالای ریتاردیو نسبت به ارزش بازار آن، توانایی آن را در مدیریت حجم بالای معاملات بدون اختلال قابل توجه در قیمت افزایش می‌دهد. این نقدینگی برای حفظ ثبات قیمت، به ویژه با افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران، بسیار مهم است.

با این حال، در بازار ارزهای دیجیتال هیچ چیز قطعی نیست و تصمیمات سرمایه‌گذاران در تداوم و یا عدم تداوم روند صعودی فعلی بسیار تاثیرگذار هستند.

منبع: cryptoticker

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.