گردشگران خارجی می‌توانند هزینه رزرو هتل در کیش را با ارزهای دیجیتال بپردازند

پذیرش رمزارز‌ها در هتل های کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: دبیرکل جامعه هتلداران کیش اعلام کرد که امکان رزرو هتل‌های کیش با استفاده از رمزارز‌ها برای گردشگران خارجی امکان پذیر شده است. با پذیرش رمزارز‌ها در هتل های کیش، توریست‌ها و گردشگران خارجی می‌توانند هزینه محل اقامت خود را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

پذیرش رمزارز‌ها در هتل های کیش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد تاوتلی افزود:

با توجه به مشکلات تحریم و ممکن نبودن استفاده از روش‌های معمول پرداخت‌های بین‌المللی، با استفاده از متخصصان بومی در جزیره کیش امکان استفاده از ارزهای دیجیتال برای گردشگران خارجی فراهم می‌شود.

مهرداد تاوتلی بر اهمیت گردشگری ورزشی و همچنین تاثیر بسزای آن در ارتقا صنعت گردشگری نیز اشاره کرد و گفت که سایت www.gokish.com راه‌اندازی شده و در حال حاضر تنها به زبان فارسی اقدام به ارائه خدمات می‌کند؛ اما در ۲ ماه آینده زبان‌های عربی و انگلیسی نیز به این سایت اضافه خواهند شد.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش درباره هموطنانی که علاقه به حضور در مسابقات جام جهانی دارند، گفت:

با توجه به هزینه‌های بالای اقامت و سفر به قطر، در صورت فراهم شدن پروازها و خطوط کشتیرانی بین کیش و دوحه، هموطنان می‌توانند با هزینه‌های مناسب و اقتصادی، ضمن اقامت در کیش، این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کیش یادآور شد:

بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر در قطر برگزار خواهد شد و جزیره کیش با توجه به نزدیکی به این کشور و تشابه آب و هوایی، به عنوان پشتیبانی از جام جهانی در حال بررسی و تدارک گسترش زیرساخت‌ها برای گردشگران است.

منبع: iribnews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.