ارزهای دیجیتال با AMC به دنیای سالن‌های سینما راه یافتند!

ورود ارزهای دیجیتال به دنیای سینماها با AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

مدیرعامل شبکه تلویزیونی آمریکا، آدام آرون (Adam Aron)، در توییتر خود پستی در رابطه با پذیرش ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش توسط بزرگترین سینمای جهان را به اشتراک گذاشت. برای اطلاع از خبر دقیق ورود ارزهای دیجیتال به دنیای سینماها با AMC همراه بیستان باشید.

آدام آرون (Adam Aron) در توییتر خود چنین نوشت:

احتمالا می‌دانید که شرکت شبکه تلویزیونی AMC Theatres اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۲۱ از بیت‌کوین برای خرید بلیط و امتیازات آنلاین استفاده خواهد کرد. امروز به طور دقیق می‌توانم بگویم که اگر قرار باشد بیت‌کوین را بپذیریم، در کنار آن ارز دیجیتال اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش را هم خواهیم پذیرفت.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، آدام آرون (Adam Aron) در ابتدا، برنامه شرکت خود را برای پشتیبانی از بزرگترین رمزارزها در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد) بیان کرده بود.

ورود ارزهای دیجیتال به دنیای سینماها با AMC

استفاده از آلت‌کوین‌ها در زنجیره سینما:

در آن زمان او گفته بود که شبکه تلویزیونی AMC دیگر گزینه‌ها را هم مورد بررسی قرار داده و متوجه شده استفاده از آلت کوین‌ها یک گام منطقی برای زنجیره سینما است.

این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۱ پس از اینکه به یکی از محبوب‌ترین معامله گران خرده فروشی در بازی Game Stop تبدیل شد، خبرهای زیادی را به خود اختصاص داد. سهام شرکت AMC در ۱۵ سپتامبر در قیمت ۴۶،۸۴ دلار بسته شد. اکنون سهام این شرکت ۲،۱۳۱ درصد افزایش داشته.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.