بلاتکلیفی در روند بعدی قیمت بیت کوین!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۰

این روزها سوال اکثر تریدرها این است که حرکت بعدی بیت کوین چیست؟ با وجود اینکه عده‌ای دید صعودی به بازار دارند اما برخی تحلیل‌گران هشدار داده‌اند که هنوز در روند کوتاه‌مدت قیمت بیت کوین شاخص‌های نزولی مشاهده می‌شود.

روز گذشته ۱۸ تیر (۹ ژوئیه) شاهد بهبود جزئی بیت کوین و به صورت کلی بازار رمزارزها بودیم که برخی ضررهای روز پنج‌شنبه را جبران کرد. با این حال تحلیل‌گران هشدار‌ دادند که برترین رمزارز بازار می‌تواند در کوتاه مدت تا محدوده قیمتی ۲۴ الی ۲۹ هزار دلار سقوط کند.

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین صبح جمعه توانست به بالای سطح ۳۴,۱۰۰ دلار برسد.

قیمت بیت کوین

با وجود اینکه احساسات حاکم بر بازار پس از افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن مجدد آن به بالای سطح ۳۴ هزار دلار کمی مثبت شد اما قیمت این رمزارز همچنان بین مقاومت کلیدی و سطح پشتیبانی‌اش به دام افتاده است و کمبود حجم خرید همچنان یک نگرانی بزرگ است.

تریدری با نام مستعار Tempting Beef در توییتر در این‌باره نوشت که ارزش کل بازار رمزارزها و بازار آلت کوین‌ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.


الی لِ رست (Élie Le Rest)، شریک شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال ExoAlpha نیز به روند غیر جهت‌دار و بلاتکلیف بازار بیت کوین اشاره کرد که منجر به کاهش حجم معاملات و ضرر تریدرها شده است:

در روند کنونی و وقتی که نقدینگی در بازار کم است معمولا ما شاهد پامپ‌ها و دامپ‌هایی هستیم که قبل از کاهش سریع قیمت رخ می‌دهند و قیمت به آهستگی کمی افزایش می‌یابد.

وی‌همچنین اظهار داشت با وجود این شرایط بلاتکلیف در بازار بیتکوین، ما همچنان شاهد استقبال شدید مدیران دارایی سنتی از این رمزارز هستیم که به دنبال یک نقطه ورود خوب هستند.

پشتیبانی بیت کوین در سطح ۳۰ هزار دلار

با وجود اینکه قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت هفتگی، یعنی به زیر سطح ۳۴,۵۰۰ دلار رسید، اما تحلیل‌گری با نام مستعار Rekt Capital در توییتر اظهار داشت که اکنون پشتیبانی جدید در روند بیت کوین سطح ۳۲,۲۰۰ است و دیگر تغییر عمده‌ای در این روند مشاهده نمی‌کنیم.

قیمت بیت کوین

یکی از شاخص‌های صعودی احتمالی که توسط برخی از تحلیل‌گران به آن اشاره شده است، شاخص Entities net growth است که در هفته‌های اخیر با پایین آمدن قیمت BTC به رسیدن به زیر ۴۰ هزار دلار، به بالاترین سطح خود رسیده است.

قیمت بیتکوین

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.