ثروتمندترین مرد آسیا نظر خود را در مورد بلاک چین بیان کرد

نظر ثروتمندترین مرد آسیا در مورد بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۰

طبق گزارش رسانه‌های محلی، موکش امبانی (Mukesh Ambani) میلیاردر هندی که دارایی خالص او ۹۲/۶ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اوایل امروز در انجمن Infinity درباره بلاک‌چین (فناوری که زیربنای بیشتر ارزهای دیجیتال است) صحبت کرد. صحبت‌ها و نقطه نظرات وی در مورد بلاک‌چین برای افراد این حوزه جالب بود. با بیتستان همراه باشید تا نظر ثروتمندترین مرد آسیا در مورد بلاک چین را بررسی کنیم.

امبانی خاطرنشان کرد که بین بلاک‌چین و رمزنگاری تفاوت قابل توجهی وجود دارد و افزود که اولی موارد استفاده امیدوارکننده‌تری را ارائه می‌دهد. از تضمین شفافیت زنجیره تامین و امکان تسویه سریع تراکنش‌ها تا دیجیتالی کردن هنر و تضمین حریم خصوصی داده‌ها:

امبانی گفت:

با استفاده از بلاک‌چین می‌توانیم امنیت، اعتماد، اتوماسیون و کارایی بی‌سابقه‌ای را برای تقریباً هر نوع تراکنشی ارائه کنیم. این امر می‌تواند مدرنیته کردن زنجیره‌های تأمین ما که رگ حیاتی اقتصادهای ما را تشکیل می‌دهند، استفاده شود.

برخلاف برخی دیگر از افراد فوق ثروتمند، سهامدار صنایع Reliance در مورد موضع خود در مقابل ارزهای دیجیتال سکوت کرده بود. در اوایل سال ۲۰۱۸، گزارش‌های متعددی در مورد راه‌اندازی ارز دیجیتال امبانی به نام Jio Coin منتشر شد. اما این پروژه هرگز به صورت رسمی منتشر و تایید نشد.

وارن بافت، غول سرمایه‌گذار آمریکایی که یکی از سرسخت‌ترین منتقدان بیت‌کوین نیز است، گفت که بلاک‌چین در اوایل سال ۲۰۱۹ مهم بود.

احتمال اضافه‌شدن شبکه پالیگان به یونی‌سواپ بعد از نظر سنجی صورت گرفته

برای مشاهده جزئیات کامل خبر، کلیک کنید

هند قانون ممنوعیت کریپتو را لغو کرد:

همانطور که در خبرهای گذشته اطلاع رسانی کردیم، دولت هند اخیراً از طرح خود برای تحمیل یک طرح کلی بر کریپتو عقب نشینی کرده است، اما پروژه‌ها و صرافی‌های ارزهای دیجیتال باید با مقررات جدید مطابقت داشته باشند.

در طول این مصاحبه، امبانی از پیشنهادات نظارتی آینده نگرانه ارائه شده توسط قانونگذاران هندی از جمله لایحه ارز دیجیتال که انتظار می‌رود تا اواسط دسامبر توسط کابینه شفاف‌تر شود، حمایت کرد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.