نگرانی کاربران اتریوم: میانگین کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم دوباره افزایش یافت

افزایش دوباره‌ی میانگین کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

با توجه به کاهش پی در پی هزینه‌های گس، افزایش دوباره‌ی میانگین کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم کاربران این شبکه را نگران کرد. میانگین کارمزد تراکنش اتریوم تا ۲۰ دلار در هر انتقال افزایش یافت. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

هزینه کارمزد تراکنش اتریوم اخیرا کاهش چشم‌گیری داشت، به طوری که در اواسط مارس به کمترین میزان خود یعنی ۵٫۹۸ دلار برای هر تراکنش رسیده بود.

با این حال هزینه‌های تراکنش در دومین شبکه بزرگ ارزهای دیجیتال، دوباره افزایش یافت. سوم آوریل میانگین کارمزد تراکنش تا ۰٫۰۰۵۶ اتر یعنی ۱۹٫۵۸ دلار در هر انتقال بالا رفت.

افزایش هزینه‌های تراکنش شبکه‌ی اتریوم

ماه گذشته با توجه به کمتر شدن هزینه‌های تراکنش اتریوم، بهترین زمان برای جابه‌جایی یا انجام تراکنش، با هزینه‌ی تراکنش کم در شبکه‌ی اتریوم بود.

پس از افزایش غیر قابل کنترل هزینه‌های تراکنش اتریوم در ۱۰ ژانویه تا ۵۲ دلار، در ۱۲ مارس کارمزد اتریوم شدیدا کاهش یافته و به ۵٫۹۸ دلار در هر تراکنش رسیده بود.

افزایش هزینه‌های تراکنش شبکه‌ی اتریوم

با توجه به بررسی داده‌ها، می‌توان گفت از اواسط ژانویه تا اواسط مارس، کارمزد تراکنش در اتریوم ۸۸٫۴۹ درصد کاهش یافته بود.

البته از آن زمان تا به امروز هزینه‌های تراکنش اتریوم بالا رفته و امروز به متوسط ۱۹٫۵۸ دلار در هر انتقال افزایش یافته است.

می‌توان این نکته را نیز خاطر نشان کرد که Median-sized fees ​​(MSF) اتریوم در ۱۰ ژانویه،به بالاترین میزان یعنی ۲۹ دلار در هر انتقال و در ۱۱ مارس به کمترین میزان یعنی ۲٫۳۹ دلار در هر انتقال رسیده بود.

افزایش دوباره‌ی میانگین کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم

صرافی Loopring در حال حاضر کمترین هزینه در L2 را با ۰٫۱۵ دلار برای هر انتقال به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین برای مبادله یک توکن از طریق Loopring هزینه‌ی تراکنش ۰٫۸۷ دلار است.

منبع: bitcoin.com

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.