برنامه بایننس برای پشتیبانی از استارت آپ‌های بلاک چین

برنامه بایننس برای پشتیبانی از استارت آپ های بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

بایننس یکی از صرافی‌های آنلاین معتبر در سطح جهان است که برای خرید و فروش بسیاری از رمزارزهای محبوب و قابل معامله بازار توصیه می‌شود، اخیرا در طی تحولاتی که این صرافی دیجیتال شاهد بوده، مدیران آن تصمیم گرفتند که از انواع استارت‌آپ‌های بزرگ و کوچک در زمینه رمزارزها حمایت کنند. اما برنامه بایننس برای پشتیبانی از استارت آپ های بلاک چین به چه شکل خواهد بود؟ با بیتستان همراه باشید تا اطلاعات کامل این برنامه را در اختیارتان قرار دهیم.

برنامه بایننس برای پشتیبانی از استارت آپ های بلاک چین

Binance Smart Chain (BSC)، یکی از شبکه‌های پیشرو بلاک چین از راه اندازی یک تیم پشتیبانی برای حمایت از پروژه‌های نوپای بلاک‌چین خبر داد. این کمیته تازه تاسیس شده، با همکاری کارشناسان و نمایندگان سازمان‌های پیشرو در زمینه سرمایه گذاری ریسک پذیر، مدیریت دارایی و صنایع بلاک چین ایجاد می‌شود.

برخی از شرکای بایننس برای پشتیبانی از استارت آپ های بلاک چین عبارتند از:

  1. Binance Labs
  2. NGC
  3. Hashkey
  4. Multicoin Capital
  5. Sky9 Capital
  6. Chainlink Labs
  7. Cream Finance
  8. PSP Soteria Ventures (PSV)
  9. QCP Soteria Node (QSN
  10. GSR
  11. IOSG
  12. Future Money Capital
  13. Certik
  14. Peckshield
  15. Altonomy Ventures
  16. Animoca Brands
  17. Patrick Collins

پاتریک کالینز (Patrick Collins)، توسعه دهنده Chainlink Labs در رابطه با این همکاری و مشارکت انجام گرفته چنین گفت:

استارت آپ‌ها، منبع حیات این صنعت (بلاک‌چین) هستند و کمی راهنمایی و آموزش می‌تواند در ایجاد قدرت لازم برای ساختن دنیایی بهتر و عادلانه‌تر تأثیرگذار باشد.

با وجود چنین کارگروه مجهز، پیشرفته و از همه مهم‌تر متخصصی، انتظار می‌رود که استارت آپ‌های کوچک و بزرگی که قصد ورود به بازار رمزارزها را دارند، با سرعت بیشتری توسعه یافته و به یک استارت آپ قوی و قابل اعتماد بدل شوند.

گواندولین رجینا (Gwendolyn Regina)، مدیر صندوق شتاب دهنده BSC، به پتانسیلی که این برنامه برای ایجاد انگیزه در استارت‌آپ‌های حوزه بلاک‌چین دارد، اشاره کرد و گفت:

“استارت‌آپ‌های نوپا مستحق حمایت مالی و راهنمایی‌های لازم برای رشد و توسعه هستند. اکوسیستم BSC در حال حاضر اقیانوسی از فرصت‌ها و ابتکارات مبتنی بر فناوری بلاک‌چین محسوب می‌شود.

با مشارکت شرکت‌ها و موسسات نام برده با بایننس در این برنامه، استارت آپ های بلاک چین از راهنمایی‌های متخصصین این حوزه و فرصت‌های سرمایه گذاری و رشد برای رسیدن به اهداف خود در شبکه زنجیره هوشمند Binance برخوردار خواهند شد.

منبع: gritdaily

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.