بایننس ۴۳ هزار بیت‌کوین در کف قیمت خریداری کرده است!

خرید بیت کوین در کف قیمت توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۰

بر اساس گزارشات اخیر، یکی از کیف پول‌های صرافی بایننس، ۴۳ هزار بیت‌کوین را به ذخایر خود اضافه کرده است. این کیف پول در زمان افت قیمت این رمزارز، اقدام به خرید کرده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خرید بیت کوین در کف قیمت توسط بایننس مطلع شوید.

خرید بیت کوین در کف قیمت توسط بایننس

میلیاردرهای بازار بیت‌کوین در حالی که قیمت بیت‌کوین افت کرده، اقدام به خرید می‌کنند. امروز صبح بیت‌کوین از قیمت ۴۲ هزار دلار عبور کرد، اما نهنگ‌ها همچنان این رمزارز را می‌خریدند.

بر اساس گزارشات، یک کیف پول متعلق به صرافی بایننس در روز سه شنبه، ۴۳,۰۰۰ بیت‌کوین را با قیمت ۴۶,۵۵۳,۶۸ دلار خریده بود. ارزش کل این کیف پول اکنون ۵/۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

علاوه بر این، سومین نهنگ بزرگ بیت‌کوین نیز به خرید خود ادامه داده و در ۲ روز اخیر، ۵۵۱ بیت‌کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده است. این کیف پول در قیمت ۴۰ هزار دلاری مشغول خرید بیت‌کوین بود و در حال حاضر ۱۲۱,۳۹۶ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۵ میلیارد دلار دارد.

در فضای مجازی افراد نگرانی‌های خود در رابطه با مالکیت این کیف پول را ابراز کرده بودند، که صرافی بایننس در سال ۲۰۱۹ مالک کیف پول را معرفی کرد.

خرید بیت کوین در کف قیمت توسط بایننس

کیف پول سرد که ذخیره سازی را بدون نیاز به اینترنت انجام می‌دهد، از راه دور هک نمی‌شود. به نظر می‌رسد این کیف پول تبدیل به یک کیف پول سرد برای صرافی بایننس شده است.

بر اساس گزارشات، سال گذشته این کیف پول به عنوان کیف پول ذخیره Binance BTC معرفی شده بود. مالک این کیف پول حتی یک کوین را نیز به فروش نرسانده است.

این کیف پول از ژوئن ۲۰۱۹، تقریبا 116,601/13647202 بیت‌کوین جمع‌آوری کرده است.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.