قابلیت ضرب NFT در بازار توکن‌های غیرقابل تعویض بایننس راه‌اندازی شد

راه اندازی قابلیت ضرب NFT در بازار توکن های غیرقابل تعویض بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بازار توکن‌های غیر قابل تعویض صرافی بزرگ بایننس اخیرا قابلیتی را راه‌اندازی کرده است که موجب می‌شود تا کاربران بتوانند اقدام به ضرب توکن‌های NFT کنند. راه اندازی قابلیت ضرب NFT در بازار توکن های غیرقابل تعویض بایننس موجب خواهد شد تا کاربرانی که بیش از 5 دنبال کننده دارند، بتوانند توکن غیر مثلی بسازند.

راه اندازی قابلیت ضرب NFT در بازار توکن های غیرقابل تعویض بایننس

Binance از ویژگی جدیدی رونمایی کرد که موجب می‌شود تا افراد بتوانند توکن NFT ضرب کنند. در واقع کاربران اکنون می‌توانند مجموعه NFT شخصی خود را در زنجیره هوشمند BNB و شبکه اتریوم ایجاد کنند. البته به این مورد هم توجه داشته باشید، تنها کاربرانی می‌توانند از این امکان استفاده کنند که حداقل 5 دنبال کننده داشته باشند.

با این قابلیت، کاربران و به ویژه کسانی که قصد دارند با NFTها کسب درآمد کنند، می توانند بدون مواجهه با هیچ مانعی وارد فضای وب 3.0 شوند. حالا افراد می‌توانند با ایجاد یک قرارداد هوشمند، مالکیت مجموعه‌های NFT را هم حفظ کنند.

راه اندازی قابلیت ضرب NFT در بازار توکن های غیرقابل تعویض بایننس

برای ایجاد یک مجموعه NFT لازم است حتما BNB یا ETH کافی در Spot Wallet داشته باشید. متصل نکردن آدرس کیف پول به مجموعه‌های NFT از طریق یک قرارداد هوشمند منجر می‌شود تا نتوانید ادعایی بر مالکیت توکن‌ها در بازارهای DeFi داشته باشید.

همچنین هزینه‌های ضرب برای هر NFT و هزینه‌های استقرار قراردادهای هوشمند در زنجیره هوشمند BNB و شبکه اتریوم ممکن است تغییر کند و اصلا ثابت نیست.

منبع: todaynftnews

بایننس کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.