بایننس آمریکا قصد راه‌اندازی دفترکاری در متاورس سولانا را دارد

راه اندازی دفتر کاری بایننس آمریکا در متاورس سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۰

صرافی بایننس آمریکا که یکی از بزرگترین صرافی‌ها از نظر حجم معاملات است، قصد راه‌اندازی فضای اختصاصی در Portals را دارد. پورتالز یک پلتفرم متاورس است که بر روی بلاک‌چین سولانا ساخته شده است. با بیتستان همراه باشید تا از خبر راه اندازی دفتر کاری بایننس آمریکا در متاورس سولانا مطلع شوید.

راه اندازی دفتر کاری بایننس آمریکا در متاورس سولانا

براساس گزارشات اخیر، صرافی بایننس بخش آمریکایی در حال ایجاد فضای اختصاصی در پورتالز است. پورتالز یک پلتفرم متاورس است که بر رو بلاک‌چین سولانا راه‌اندازی شده.

کریس لوند (Chris Lund)، رئیس انجمن پورتالز در توییتی بیان کرد که بایننس آمریکا در حال ایجاد فضای اختصاصی در پورتالز است. این صرافی قصد دارد دفتری را راه‌اندازی کند تا آخرین اخبار، تحلیل‌ها، نمودارها را در آن قرار داده و رویدادها را به صورت مجازی  برگزار کند.

علاوه بر این لوند افزود که صرافی FTX بخش آمریکایی، دفترکاری خود را در این پورتال راه‌اندازی خواهد کرد.

براساس گزارشات اخیر، بیشتر شرکت‌ها به سمت متاورس‌ها هجوم آورند که مبتنی بر اتریوم هستند. همه کمپانی‌ها تلاش می‌کنند تا یک فضای اختصاصی در دنیای مجازی برای کاربران خود طراحی کنند.

سخنگوی صرافی بایننس آمریکا در گفتگو با coindesk بیان کرد:

ما در حال ایجاد فضایی هستیم که کاربران بایننس آمریکا را دور یکدیگر جمع کنیم. این اولین قدم ما برای آینده است.

راه اندازی دفتر کاری بایننس آمریکا

لوند بیان کرد که پروژه‌های Magic Eden، Audius، Raydium، Bonfida نیز در پورتالز که بر روی بلاک‌چین سولانا ساخته شده، حضور خواهند داشت.

شرکت‌های سنتی در سال گذشته خطمشی را برای متاورس ایجاد کردند. فیس‌بوک نام خود را تغییر داد و تبدیل به رهبر برنامه‌های کاربردی مبتنی بر متاورس شد.

براساس گزارشات، غول جهانی الکترونیک سامسونگ نسخه متاورس خود را در شهر نیویورک راه‌اندازی کرده است. این فضای اختصاصی Samsung 837X نام گرفت.

منبع خبر: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.