مدیرعامل بایننس آمریکا پس از ۳ ماه استعفا داد

استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

برایان بروکس (Brian Brooks)، مدیرعامل صرافی بایننس آمریکا (Binance.US) پس از تغییراتی که در استراتژی این صرافی انجام گرفت، از سمت خود کناره‌گیری کرد. بروکس روز جمعه ۱۵ مرداد (۶ آگوست) در توییتی از استعفای خود خبر داد.

مدت کوتاهی پس از اعلام خبر استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا، چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) موسس صرافی بایننس کناره‌گیری بروکس را تایید کرد. ژائو همچنین به مشتریان بایننس در آمریکا اطمینان داد که استعفای برایان بروکس هیچ تاثیری در روند کاری این صرافی نخواهد داشت.

برایان بروکس، پیش از آن که مدیرعامل صرافی بایننس در آمریکا شود،‌ مشاور رمزارزها در صرافی کوین‌بیس (Coinbase) بود. بروکس که مدتی در صرافی بایننس آمریکا مشغول به کار بود در توییت خود نوشت: «علیرغم اختلاف نظرهای استراتژیک، امیدوارم همکاران سابقم موفق‌تر باشند. اتفاقات هیجان‌انگیزی در راه است!»

بروکس در میان علاقه‌مندان حوزه رمزارز نام شناخته‌ شده‌ای است. برایان بروکس ۱۰ ماه در دفتر کنترل ارزها در خزانه‌داری آمریکا مشغول به کار بود. مدیرعامل صرافی بایننس آمریکا مدت کوتاهی را مسئول نظارت بر بانک‌هایی بود که می‌توانستند از سیستم‌های پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین استفاده کنند.

استعفای برایان بروکس پس از ۳ ماه، جامعه رمزارزی را در شوک قرار داد. با این حال برخی از فعالان حوزه رمزارزها از کناره‌گیری بروکس سورپرایز نشدند، چون صرافی بایننس در ماه‌های اخیر تحت فشار دولت‌ها قرار گرفته است. بروکس در اردیبهشت ماه جایگزین کاترین کولی (Catherine Coley) شده بود.

 

چانگ‌پنگ ژائو درباره همکاری بروکس با صرافی بایننس گفت: «کار برایان برای صرافی بایننس آمریکا ارزشمند بود و امیدواریم همواره در رشد صنعت رمزارزها موثر واقع شود.»

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.