مدیرعامل صرافی بایننس راجع به نوسانات توکن شیبا هشدار داد!

چانگ پنگ ژائو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

شیبا (SHIB) که یک توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم است در روزهای اخیر با یک رشد ناگهانی بسیار خبرساز شد؛ با این حال ژائو مدیرعامل صرافی بایننس راجع به ریسک ناشی از نوسانات که همراه این رمزارز بوده، هشدار داده است.

ارزش قیمتی رمزارز شیبا که مشابه دوج کوین یک میم کوین است، طی هفته گذشته به صورت حیرت‌آوری افزایش یافت. در همین راستا نیز روز گذشته صرافی بایننس اعلام کرد که به دلیل تقاضای زیاد، رقیبِ جدیدِ دوج کوین، یعنی توکن شیبا را به لیست رمزارزهای قابل پشتیبانی خود اضافه کرده است. 

ژائو در این باره در توییتر خود نوشت تقاضا برای این کریپتوکارنسی جدید آن‌قدر زیاد بود که آدرس‌های سپرده این ارز تمام شد.

با اینکه راجع به لیست کردن SHIB نگرانی‌هایی وجود داشت، اما ما به درخواست کاربرانمان احترام گذاشتیم و این کار را کردیم.

در حال حاضر توکن SHIB در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۳۹۸ دلار ثبت شده است. می‌توان گفت که قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۹٪ و در ۷ روز گذشته نیز ۱,۲۱۰٪ افزایش یافته است.

رشد ناگهانی توکن شیبا

 

در طول سال گذشته توسعه‌دهندگان ناشناس این رمزارز ۵۰٪ از موجودی آن را به حساب کیف پول بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین ارسال کردند. بنابراین با اینکه ویتالیک هیچ ربطی با پروژه شیبا ندارد، در حال حاضر میلیاردها دلار دارایی کریپتو دارد. توسعه‌دهندگان توکن SHIB در وایت‌پیپر این رمزارز گفتند که هدفشان از این کار این بوده که سکه‌ها را از گردش خارج کنند، که این امر نیز به افزایش قیمت این دارایی کمک کرده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “مدیرعامل صرافی بایننس راجع به نوسانات توکن شیبا هشدار داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.