به گفته کارشناسان، ۹۰ هزار دلار هدف بعدی بیت‌کوین است

۹۰ هزار دلار هدف بعدی بیت کوین به گفته کارشناسان Fundstrat
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۰

۹۰ هزار دلار هدف بعدی بیت کوین است. این سطح قیمتی را استراتژیست‌های Fundstrat پیش بینی کرده‌اند و مجله بلومبرگ نیز اخیرا گزارشی در رابطه با این پیش بینی رفته است. با بیتستان همراه باشید.

۹۰ هزار دلار هدف بعدی بیت کوین

بلومبرگ گزارش داده است که استراتژیست‌های Fundstrat مسیر صعودی را که احتمالاً ارز دیجیتال بیت‌کوین در آینده به آن دست پیدا خواهد کرد، به اشتراک گذاشته‌اند.

آن‌ها بر این باورند که با مسیر پیش‌بینی شده، بیت‌کوین به سطح قیمت ۸۹,۰۰۰ تا ۹۰,۰۰۰ دلار برسد.

Fundstrat در گزارش روز چهارشنبه خود گفت که پس از شکستن سطح ۶۵,۰۰۰ دلار، بیت‌کوین احتمالاً ابتدا ۷۲,۵۰۰ دلار را لمس خواهد کرد و سپس به سطح ۸۹,۰۰۰ خیز پیدا می‌کند.

۹۰ هزار دلار هدف بعدی بیت کوین

در اوایل این هفته، بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در تاریخ یعنی ۶۶,۹۳۰ دلار رسید. این رشد و جامپ فوق العاده در پی راه‌اندازی ETF BTC و به دنبال آن عرضه واقعی آن توسط ProShares در بورس نیویورک به وقوع پیوست.

علاوه بر این، بزرگ‌ترین دارندگان ارز رمزنگاری شده بیت‌کوین که به طور گسترده در بازار به عنوان نهنگ شناخته می‌شوند، بیت‌کوین را خریداری کرده و آن را برای ذخیره طولانی مدت به کیف‌های سخت افزاری خود منتقل کرده‌اند.

بسیاری از کارشناسان انتظار دارند بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، از جمله این کارشناسان می‌توان به رئیس جدید BitMEX، الکساندر هاپتنر اشاره کرد.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.