افزایش ورود سرمایه به بازار آدا و ریپل

افزایش ورود سرمایه به آدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم CoinShares، شرکت‌های سرمایه‌گذاری که ارزش قیمتی رمزارزهای آدا (کاردانو) و ریپل را دنبال می‌کنند، حدود ۰/۵ میلیون دلار برای رمزارز آدا و ۱/۱ میلیون دلار سرمایه را برای ریپل اختصاص داده و در این ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سرمایه گذاری در رمزارزهای آدا و ریپل

گفتنی است که علاوه بر آدا و ریپل، میزان ورود سرمایه به چند رمزارز دیگر نیز رو به افزایش بوده و به صورت کلی میزان سرمایه‌گذاری در این رمزارزها در طول هفته گذشته حدود ۷/۵ میلیون دلار بود.

این اتفاق در حالی بوده است که دو رمزارز برتر بازار یعنی بیت کوین و اتر شاهد خروج سرمایه بوده‌اند. میزان خروج سرمایه از بازار پادشاه رمزارزها، بیت کوین، در چهار هفته گذشته ۱۹/۷میلیون دلار بوده است. این عدد برای رمزارز اتر، ۹/۵ میلیون دلار است.

در این بین میزان ورود سرمایه به بازار رمزارزهای پولکادات و بیت کوین کش، بسیار کم بود؛ میزان سرمایه ورودی در این بازه زمانی به بازار دات و بیتکوین کش به ترتیب ۰/۴ و ۰/۲ میلیون دلار است.

نکته شایان ذکر این است که آخرین جریان خروج سرمایه از بیت کوین و اتریوم همزمان با بهبود قابل توجه قیمت این رمزارزها رخ داده است.

در نمودار کندل استیک روزانه بیت کوین می‌بینیم که اخیرا هشت کندل با دنباله بلند سبز ثبت شده است. این روند بلندترین روند صعودی پیاپی از سال ۲۰۱۳ بوده است. برترین آلت کوین بازار اتر نیز، با ثبت ۱۳ روز روند صعودی متوالی عملکرد بهتری داشته است.

با این حال در حال حاضر هر دو رمزارز پس از رالی اخیر در فاز اصلاح قیمت قرار گرفته‌اند. بیت کوین به زیر سطح ۳۹ هزار دلار رسیده است و اتر در تلاش است تا بالای سطح ۲,۵۰۰ دلار باقی بماند (در زمان نوشتن این خبر قیمت اتر به زیر این سطح و حدود ۲,۴۸۰ دلار رسیده است).

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.