افت شدید و ناگهانی BTC: قیمت به پایین‌ترین سطح دو ماهه رسید!

سقوط بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، بیت‌کوین بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار از نظر ارزش، در 24 ساعت گذشته با افت قیمت قابل توجهی به زیر سطح ۵۸ هزار دلار سقوط کرد. سقوط بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار، بدترین خبر ممکن برای سرمایه‌گذاران بود و باعث بروز نگرانی‌هایی در بازار شد.

سقوط بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار

بیت‌کوین، با افت شدیدی که در 24 ساعت اخیر ثبت کرده، به زیر سطح ۵۸ هزار دلار رسیده که پایین‌ترین سطح در دو ماه گذشته است. بعد از دست رفتن سطح حمایتی 58 هزار دلار و افت تا 57,874 دلار، نهنگ‌ها دست به کار شدند و باعث شدند قیمت تا 58,122 دلار رشد کند.

کوین گلس، دلیل کاهش قیمت بیت‌کوین را لیکویید شدن گسترده موقعیت‌های خرید اهرمی می‌داند که در 24 ساعت گذشته به بیش از 55.18 میلیون دلار رسیده است.

با افت قیمت بیت‌کوین، رمزارزهای دیگری مانند اتریوم (ETH) نیز با افزایش فشار فروش مواجه شده و افت قیمت ثبت کردند.

برخی از تحلیلگران رکود بازار را به بازپرداخت‌های قریب‌الوقوع صرافی ارز دیجیتال ژاپنی منحل‌شده، Mt. Gox، که انتظار می‌رود حدود ۹ میلیارد دلار را بازپرداخت کند، نسبت می‌دهند، اما استدلال می‌کنند که تأثیر آن بر قیمت بیت‌کوین ممکن است کمتر از حد برآورد شده باشد.

به دنبال کاهش قیمت بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها نیز افت قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. بایننس کوین با افت 6 درصدی از سطح 573 دلار به سطح 539 دلار سقوط کرد. همچنین سولانا با 10.3 درصد کاهش قیمت، از بالاترین سطح هفتگی یعنی 154 دلار به سطح 136 دلار رسیده است.

منبع: cryptotimes

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.