مایکل سیلور: شایعه‌ی فروش بیت‌کوین توسط مایکرواستراتژی صحت ندارد

رد شایعه فروش بیت کوین توسط مایکرو استراتژی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

ییتستان: مدیر عامل مایکرواستراتژی، مایکل سیلور (Micheal Saylor) شایعه فروش بیت‌کوین توسط این شرکت را رد کرد. بعد از رد شایعه فروش بیت کوین توسط مایکرواستراتژی، وی بیان کرد این شرکت قبل از انجام هر گونه تغییراتی، باید تمامی سهامداران را از این تغییرات آگاه کند.

رد شایعه فروش بیت کوین توسط مایکرواستراتژی

این هفته شایعه‌ای مبنی بر فروش بیت‌کوین توسط مایکرواستراتژی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود. مدیر عامل این شرکت، مایکل سیلور در توییتی این شایعه را رد کرد.

او افزود که مایکرواستراتژی به عنوان شرکتی که تحت نظارت بورس و اوراق بهادار (SEC) است، باید تمامی سهامداران را از تغییراتی که در استراتژی شرکت صورت می‌گیرد، آگاه کند. علاوه بر این، وی تاکید کرد که تغییرات اخیر این شرکت در رابطه با خرید و نگهداری بیت‌کوین است، نه فروش آن‌ها.

رد شایعه فروش بیت کوین

قابل ذکر است که Bitcoin.com new این هفته اطلاعیه‌ای را منتشر و بیان کرد که چرا این شایعه نادرست بود. در حالی که بیشتر افراد از توضیح سیلور استقبال کردند، برخی دیگر نیز شک دارند و معتقدند شایعه فروش بیت‌کوین توسط مایکرو استراتژی درست است.

در اوایل سال شرکت مایکرواستراتژی مقداری بیت‌کوین به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد و مجموع بیت‌کوین‌های ذخیره شده توسط شرکت را به ۱۲۹,۲۱۸ بیت‌کوین رساند.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.