مایکل سیلور: بیت کوین به یک دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری تبدیل خواهد شد

پیش بینی عجیب مایکل سیلور از آینده بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

مدیر عامل Microstrategy می‌گوید که بیت‌کوین به عنوان یک طبقه دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری ظاهر می‌شود و ۱۰۰ برابر از نقطه‌ای که امروز در اختیار دارد، رشد خواهد کرد. او گفت که ارز دیجیتال به عنوان یک ذخیره ارزش در برابر طلا پیروز می‌شود و تاکید کرد که اصلاً با مقرراتی که در حال حاضر در حال اجراست، مشکلی ندارد. با بیتستان همراه باشید تا به پیش بینی عجیب مایکل سیلور از آینده بیت کوین بپردازیم.

مایکل سیلور، مدیر عامل میکرواستراتژی در مصاحبه‌ای که با CNBC در روز جمعه داشت، راجع به چشم انداز آینده بیت‌کوین صحبت کرد. او در مورد پذیرش بیت‌کوین، مقررات کریپتو، نوسانات بازار، طلا در مقابل بیت‌کوین و بیت‌کوین به عنوان دارایی دیجیتال غالب جهت سرمایه گذاری امن در جهان بحث کرد.

شرکت او در حال حاضر دارای ۱۱۴,۰۴۲ واحد بیت‌کوین است. از او پرسیده شد که آیا قصد دارد بیت‌کوین را با قیمت فعلی خریداری کرده و ذخیره نماید یا منتظر کاهش بیشتر این ارز دیجیتال است؟ او پاسخ داد:

ما برای همیشه به ذخیره کردن این رمزارز ادامه خواهیم داد.

درباره موضوع بیت‌کوین در مقابل طلا، از سیلور پرسیده شد که آیا فکر می‌کند بیت‌کوین جایگزین طلا شده است یا اصلا جایگزین خواهد شد؟ یا این که طلا در حال جایگزینی به عنوان ذخیره ارزش برای اکثر سرمایه گذاران است؟

وی با اشاره به مزایای بیت‌کوین نسبت به طلا مثل سهولت انتقال با کارمزد پایین، گفت:

کاملاً واضح است که بیت‌کوین در حال برنده شدن این رقابت بوده و طلا در حال از دست دادن جایگاه خود در برابر سرمایه‌گذاران خواهد بود. کاملاً واضح است که طلای دیجیتال، جایگزین طلای واقعی در این دهه خواهد شد.

سیلور در رابطه با مقررات، از جمله ارائه لایحه زیرساخت ۱ تریلیون دلاری در مجلس آمریکا نیز گفت:

من اصلاً با مقرراتی که در حال حاضر در جریان است، مشکلی ندارم.

وی تاکید کرد که بیت‌کوین تنها پناهگاه امن اخلاقی، فنی و قانونی در کل اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده است.

رئیس میکرواستراتژی و طرفدار کنونی بیت‌کوین خاطرنشان کرد که مقررات ارزهای دیجیتال که در واشنگتن مورد بحث قرار می‌گیرد، بر توکن‌های دیجیتالی، صرافی‌های مالی غیرمتمرکز، صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال و سایر فعالان حوزه کریپتو تأثیر خواهد گذاشت.

نظر مایک مک گلون در مورد روند بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲

برای مشاهده کامل جزئیات، کلیک کنید

بیت‌کوین ۱۰۰ برابر رشد کرده، به یک دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری تبدیل می‌شود:

از سیلور پرسیده شد که او چه پیش‌بینی در مورد قیمت واقعی بیت‌کوین دارد و آیا فکر می‌کند که روزی ارزش یک سکه بیت‌کوین، ۱ میلیون دلار باشد؟ او پاسخ داد که اگر بیت کوین هر سال دو برابر شود، پس:

در پایان این دهه، ابتدا طلا و سپس شاخص‌های پولی، بعد اوراق قرضه، بعد املاک و بعد سهام را کنار خواهد زد به عنوان یک طبقه دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری ظاهر خواهد شد.

وی ادامه داد:

وقتی به آنجا برسیم، بیت‌کوین ۵ تا ۷ درصد اقتصاد جهان را تشکیل می‌دهد. دلار آمریکا احتمالا جایگزین ۱۵۰ ارز رایج در جهان خواهد شد و فقط ۲ یا ۳ ارز یورو، یوان و دلار باقی خواهد ماند.

در نهایت از سیلور پرسیده شد که کشورها به سناریویی که توضیح داده، چه واکنشی نشان خواهند داد و این که آیا بیت‌کوین غیرقابل توقف است یا رسیدن به نقطه‌ای که او توضیح داد به دولت‌ها بستگی دارد؟ گفت:

من فکر می‌کنم بیت‌کوین به عنوان یک دارایی دیجیتالی غیرقابل توقف است.

وی در ادامه توضیح داد که سه دسته کشور وجود خواهند داشت. کشورهای کمونیستی مانند کره شمالی که حق مالکیت را به مردمشان نخواهند داد” و نخواهند گذاشت مالک چیزی باشند و افزود که احتمالاً در اختیار داشتن ارز دیجیتال را ممنوع خواهند کرد.

دسته دوم شامل کشورهایی با ارز ضعیف است. آن‌ها روی سرمایه‌ها موجود کنترل خواهند داشت و به مردمشان اجازه می‌دهند مالک آن شوند، اما نمی‌خواهند ارز دیجیتال را مبادله یا معامله کنید.

وی در رابطه با کشورهای دسته دوم نکته‌ای را خاطرنشان کرد:

به عنوان مثال داشتن بیت‌کوین در چین غیرقانونی نیست. آن‌ها فقط نمی‌خواهند که شما میلیاردها دلار را از اقتصادشان خارج کنید.

دسته سوم شامل کشورهای غربی است که ارزهای قوی مانند دلار آمریکا را دارا هستند. سیلور گفت:

در این کشورها نیز ارز دیجیتال مثل بیت‌کوین به عنوان ملک تلقی خواهد شد. زمانی که آن را بفروشید، مالیات بر سرمایه پرداخت خواهید کرد.

منبع: news.bitcoin

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.