بهترین صرافی تبدیل بیت کوین به ریال و آشنایی با نحوه تبدیل رمز ارز به پول نقد

صرافی تبدیل بیت کوین به ریال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نحوه تبدیل بیت کوین به ریال برای افرادی که در بازار رمز ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده‌اند، یک موضوع بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود، چرا که اگر این کار به شیوه درست و مناسبی انجام نگیرد و از طریق یک صرافی نامطمئن جهت تبدیل بیت کوین به پول نقد استفاده شود، می‌تواند سبب از دست رفتن سرمایه و سود شما گردد.

برای این امر ابتدا باید بدانیم که چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم؟، سپس بعد از آشنایی با همه مراحل، یک صرافی مطمئن جهت تبدیل بیت کوین به ریال را انتخاب و به صورت عملی مابقی عملیات را جلو ببریم. با بیتستان تا انتها همراه باشید تا شما را با برترین صرافی تبدیل بیت کوین به ریال و همچنین چگونگی انجام این کار آشنا سازیم.

صرافی تبدیل بیت کوین به ریال

افرادی که در بازار رمز ارزها سرمایه گذاری کرده‌اند، دوست دارند در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید یا فروش پول دیجیتالی خود کنند. برای این کار، صرافی‌های آنلاین به سبب این که همیشه در دسترس هستند و به صورت آنلاین تمامی مراحل جهت تبدیل رمز ارز به پول نقد را جلو می‌برند، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب محسوب می‌شوند.

همان طور که می‌دانید، خرید و فروش در دنیای رمز ارزهای دیجیتالی به گونه‌ای انجام می‌گیرد که امنیت زیادی دارد. دلیل امنیت زیاد شبکه بلاک چین که خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بر بستر آن انجام می‌گیرد، غیر قابل پیگیری بودن آن است. اما همین غیر قابل پیگیری بودن باعث می‌شود تا برخی افراد سودجو اقدام به کلاهبرداری از افراد ناآگاه کنند.

برای این که در دام برخی سایت‌ها و صرافی‌های غیر قانونی و کلاهبردار گرفتار نشوید، پیشنهاد می‌کنیم که روند و چگونگی تبدیل انواع ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین به پول نقد را یاد بگیرید. تا انتها ما را دنبال نمایید تا اطلاعات کامل و دقیق را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم؟

مراحل خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین توسط صرافی‌های آنلاین قابل انجام است، منتهی در این زمینه هر صرافی قیمت گذاری خاص خود را داشته و چیزی به عنوان قیمت ثابت وجود ندارد.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، معیار و قیمت پایه‌ای نداشته باشند، نوسان‌های شدیدی است که ریال ایران در مقابل دلار آمریکا دارد.

پس در این مورد باید صرافی را پیدا کنید که ارز دیجیتالی شما را به بهترین قیمت خریداری کند. بعد از انتخاب کردن صرافی مد نظرتان، می‌توانید مراحل تبدیل رمز ارز دیجیتالی به پول نقد را شروع کنید.

مراحل تبدیل بیت کوین به پول ایران چگونه است؟

مراحل تبدیل بیت کوین به پول نقد بسیار ساده و راحت است و در صرافی‌ها معمولا به شکل ثابتی انجام می‌شود. مراحل تبدیل بیت کوین به ریال در بسیاری از صرافی‌ها از این قرار است:

۱- آگاهی از قیمت روز ارز دیجیتال

برای این کار می‌توانید از موتورهای جست و جو مثل گوگل کمک بگیرید و قیمت ارزی که قصد فروش آن را دارید، به دست آورید. برای این که از قیمت رمز ارزتان با خبر شوید، می‌توانید به چند صرافی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند، نیز سر بزنید تا قیمت بازار را به دست آورید. سپس باید بررسی کنید که آیا توکن و پول دیجیتالی شما در حال حاضر قابلیت فروش دارد یا خیر؟!

۲- چک کردن خرید و فروش رمز ارز مورد نظر شما در صرافی

بعد از این که قیمت بازار را به دست آوردید باید از خرید و فروش رمز ارز مورد نظرتان در صرافی که انتخاب کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال؛ اگر قصد تبدیل بیت کوین به ریال را دارید، باید مطمئن شوید که خرید و فروش بیت کوین در آن صرافی انجام می‌گیرد.

۳- عضویت در سایت برای فروش بیت کوین

حال زمان است که در سایت صرافی مورد نظرتان عضو شوید و مراحل احراز هویت را جلو ببرید. البته توجه کنید که مراحل ممکن است در صرافی ‌های مختلف کمی متفاوت باشد.

۴- پیگیری مراحل احراز هویت با ارسال مدارک

برای این که بتوانید مراحل احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال را تکمیل کنید، نیاز است مدارکی را نیز ارسال نمایید. این مدارک عبارتند از: اسکن کارت شناسایی، شماره حساب بانکی، اسکن و تصویر کارت ملی و … .

این مرحله در صرافی‌ها به دلیل امنیت پول شما و قابل پیگیری بودن آن در صورت بروز هر گونه مشکل انجام می‌گیرد.

۵- دریافت آدرس برای انتقال رمز ارز

بعد از این که مراحل احراز هویت را تکمیل کردید، یک آدرس اختصاصی از سایت (صرافی) دریافت خواهید کرد. می‌توانید وارد کیف پولتان شده و این آدرس را وارد کرده و در نهایت مقدار ارزی که قصد فروش دارید را تعیین کنید.

۶- واریز وجه به حساب شما

چند عامل مهم در مدت زمان واریز وجه به حساب شما دخلی هستند.

  1. سیاست صرافی انتخابی شما (برخی از صرافی‌ها بلافاصله و برخی دیگر ۲۴ ساعت بعد پول را به حساب شما واریز می‌کنند)
  2. حجم معامله
  3. زیر ساخت انتقال وجه به کیف پول صرافی (انتقال ارز دیجیتال از کیف پول شما به کیف پول صرافی بسته به نوع ارز دیجیتال می‌تواند متفاوت باشد. انتقال برخی ارزها مثل ترون و سولانا سریع‌تر انجام می‌گیرد)

بیتستان یک صرافی آنلاین و بستری امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر است. برای آغاز خرید و فروش با بیتستان، باید پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، مراحل احراز هویت را طبق دستورالعمل سایت به انجام برسانید. این احراز هویت، در صورت عدم استفاده مشکوک از حساب کاربری صرافی، تنها یکبار برای همیشه انجام می‌گردد.

فراموش نکنید که قبل از شروع فرآیند خرید یا فروش، ابتدا کارت بانکی خود را وارد کنید. همچنین، حتما آموزش استفاده کامل از کیف پول ارزهای دیجیتال را شخصا دریافت و به کار ببندید؛ ضمن اینکه آموزش استفاده از کیف پول‌های معتبر در وبلاگ بیتستان قابل دسترسی است.

کاربر پس از بررسی و انتخاب رمز ارز مورد نظر، وارد صفحه خرید یا فروش ارز انتخابی شده و پس از شارژ حساب کاربری خود در بیتستان، می‌تواند اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کند.

نحوه احراز هویت در سامانه مبادله رمز ارز بیتستان

ویژگی‌های یک صرافی مطمئن برای تبدیل بیت کوین به ریال:

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، با توجه به ماهیت ناشناس دنیای ارزهای دیجیتال، کلاهبرداران و سودجویان تلاش بسیاری برای سوءاستفاده از این فضا بکار می‌گیرند. از این رو باید بدانید که ویژگی‌های یک صرافی مطمئن برای تبدیل بیت کوین به ریال چه هستند.

برخی از ویژگی‌هایی که یک صرافی تبدیل بیت کوین به ریال باید دارا باشد، عبارتند از:

  • مراحل احراز هویت را به صورت کامل انجام دهد
  • قیمت مناسب و منصفانه‌ای برای خرید و یا فروش رمز ارزها پیشنهاد دهد
  • اعتبار زیادی در بین معامله گران داشته باشد
  • پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب و ۲۴ ساعته داشته باشد
  • در زمان خیلی کمی پول را به حساب شما منتقل نماید
  • مراحل انجام عملیات بانکی در صرافی قابل پیگیری باشد
  • ارزهای دیجیتالی را به صورت کلی پوشش دهد
مالکیت املاک در هند با بلاک چین

به کدام صرافی اعتماد کنیم؟

تمامی ویژگی‌های که در بالا ذکر شد، نیاز است که در یک صرافی تبدیل بیت کوین به ریال وجود داشته باشد. این ویژگی‌ها باعث خواهند شد تا هم کاربران بتوانند به راحتی معامله‌های خود را پیش ببرند، هم این که صرافی‌ها اعتماد بیشتری به خود جلب نمایند.

در پاسخ به این سوال که به کدام صرافی اعتماد کنیم؟ یا از چه صرافی برای تبدیل بیت کوین به ریال استفاده کنیم؟، بیان خدمتتان بیان نماییم که بهتر است صرافی انتخابی شما حتما ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشد.

ما در بیتستان این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با راحت‌ترین شیوه ممکن، انواع ارزهای دیجیتال قانونی را خرید و فروش کنید. شما می‌توانید همین حالا ارزهای مد نظرتان را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید، یا با بهترین قیمت بفروشید.

می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، انواع ارزهای دیجیتالی را به ریال تبدیل کرده و اقدام به خرید و فروش کنید.

ارزهای دیجیتال را مطمئن و سریع معامله کنید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.