صرافی اف‌تی‌ایکس با کنار زدن کوین بیس، بهترین صرافی آمریکا شد!

اف‌تی‌ایکس بهترین صرافی آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۰

صرافی FTX آمریکا که جزو صرافی‌های پر کاربر در جهان به شمار می‌رود، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، نتایج درخشانی را از خود نشان داده و در بسیاری از زمینه‌ها توانسته که عملکرد بسیار مناسبی داشته باشد. به تازگی نیز عنوان شده که صرافی اف‌تی‌ایکس بهترین صرافی آمریکا لقب گرفته است. با بیتستان همراه باشید.

صرافی ارزهای دیجیتال FTX.US نتایج درخشانی را برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ گزارش کرده است که در بسیاری از معیارهای کلیدی دارای عملکرد بسیار عالی بود.

FTX.US شعبه آمریکایی صرافی جهانی ارزهای رمزنگاری شده Sam Bankman-Fried FTX International، با آخرین گزارش معاملاتی که نوید رقابت بیشتر در بازار را می‌دهد، در حال حرکت به سمت رقیبان خود است.

West Realm Shires Services Inc اپراتور FTX.US، امروز نتایج معاملات این صرافی را برای سه ماهه سوم ۲۰۲۱ اعلام کرد که در میان معیارهای کلیدی موجود مثل میانگین حجم معاملات روزانه، ۵۱۲ درصد افزایش یافته است (حدود ۳۶۰ میلیون دلار).

حجم معاملات صرافی FTX:

طبق گفته CoinGecko، این پلتفرم در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۸ میلیون دلار معامله را شاهد بوده که فاصله زیادی با رکورد ۸۰۷ میلیون دلاری ثبت شده در یک دوره ۲۴ ساعته در ۷ سپتامبر ندارد.

FTX.US در حال حاضر چهارمین صرافی بزرگ دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده از نظر حجم معاملات است و تنها Coinbase ،Kraken و Binance.US پیش تر از این صرافی قرار دارند. با این حال، در یکی از معیارهای مهم و تاثیر گذار در انتخاب بهترین صرافی، FTX.US در حال حاضر عملکرد بهتری از Coinbase و Kraken دارد و آن نقدینگی است.

این اصطلاح در بازارهای مالی برای توصیف سهولت تبدیل یک دارایی به پول نقد یا مبادله با دارایی دیگر استفاده می‌شود. هر چه نقدینگی بیشتر باشد، ریسک این که اپراتور صرافی نتواند معامله را با قیمت مظنه آن انجام دهد، کمتر است.

در زیر می‌توانید خبر افت ارزش سهام کوین‌بیس با انتشار گزارش درآمد سه ماهه را هم بخوانید

افت ارزش سهام کوین بیس

میزان نقدینگی بهترین صرافی آمریکا:

بر اساس گزارش Cryptowatch، صرافی FTX.US در حال حاضر رتبه اول تمام صرافی‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده را از نظر نقدینگی دارد و تاکید کرد که FTX این موقعیت را از ابتدای سال حفظ کرده است.

FTX.US همچنین گزارش داد که حدود ۴/۵ درصد از کل حجم معاملات بازار نقدی ایالات متحده تا پایان سپتامبر را در اختیار داشت که ۲ درصد در شروع سه ماهه سوم افزایش یافته است. همچنین این صرافی اعلام کرد که تعداد کاربران در یک بازه زمانی بین جولای و سپتامبر، ۵۲ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، صرافی به بهبود روند صعودی موجود خود ادامه داده و به سرعت در حوزه های جدید از جمله مشتقات، NFTها و خدمات پرداخت گسترش خواهد یافت.

منبع: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.