همکاری امبر سورد با امیوتبل ایکس برای افزایش سرعت و امنیت

همکاری امبر سورد با امیوتبل ایکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰

امبر سورد به عنوان یک بازی محبوب که از فناوری رمزنگاری استفاده می‌کند، برای افزایش سرعت و امنیت خود تصمیم به همکاری با امیوتبل ایکس گرفته است. برای خواندن خبر همکاری امبر سورد با امیوتبل ایکس با بیتستان همراه باشید.

امبر سورد (Ember Sword) یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های فناوری رمزنگاری است. این بازی بر اساس کلکسیون‌های دیجیتال ساخته شده است. با توجه به افزایش بی‌نظیر علاقه‌مندی به NFT، شرکت تولید کننده این بازی، تصمیم گرفته مکانیسم‌های خود را در یک پلتفرم سریع‌تر و کارآمدتر به کار گیرد.

طبق بیانیه رسمی تیم Ember Sword، که یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین و چندنفره عظیم است، با ImmutableX، وارد همکاری شده است. ImmutableX، توسعه دهنده بازی eSport مبتنی بر بلاک‌چین که از اتریوم (ETH) به عنوان دارایی دیجیتال استفاده می‌کند و جدیدا پروژه‌هایی با محوریت NFT دارد.

همکاری امبر سورد با امیوتبل ایکس

ارز بازی مرکب (SQUID) در عرض ۱۰ روز، به حجم معاملاتی ۹ میلیون دلار رسید!

برای خواند این خبر کلیک کنید

تکنیک scalability امیوتبل مشابه StarkWare ساخته شده و از فناوری ضد zk استفاده می‌کند. با مکانیسم‌های طراحی شده در ImmutableX، این پروتکل قادر به انجام ۹۰۰۰ تراکنش در ثانیه بوده و معاملات را بدون تاخیر و بدون کارمزد پردازش می‌کند.

طبق بیانیه مشترک نمایندگان Ember Sword و ImmutableX، کل روند مهاجرت در ماه‌های آینده نهایی خواهد شد.

رابی فرگوسن (Robbie Ferguson)، یکی از بنیانگذاران Immutable، که مجذوب چشم‌انداز Ember Sword است، به پیشرفت تیم در راه رسیدن به یک متاورس غیرمتمرکز NFT  امیدوار است. وی در مورد همکاری امبر سورد با امیوتبل ایکس اینگونه می‌گوید:

Ember Sword همه چیز را به بهترین نحو انجام می‌دهد. فروش بسیار بالایشان بی دلیل نیست. آن‌ها وسواس زیادی برای ایجاد یک اقتصاد پایدار و مبتنی بر پلیر، تضمین محبوبیت طولانی مدت و بالاترین سطح امنیت دارایی را دارند.

ما از همکاری با آن‌ها هیجان زده و خوش‌حال هستیم. باید توجه کرد که تقاضای ثبت نام میلیون‌ها بازیکن در آن نشانه‌ی این است که امبر سورد یک MMORPG برجسته خواهد بود.

زمان دقیق استقرار محصول آلفا در Ember Sword

لورن روزندال (Loren Roosendaal)، بنیان‌گذار و تهیه‌کننده اجرایی در استودیوی برایت استار،در مورد زمان دقیق استقرار محصول آلفا خبر می‌دهد. استودیوی برایت استار تیمی است که وظیفه توسعه محیط بازی Ember Sword را بر عهده دارد. لورن روزندال در مورد زمان دقیق استقرار محصول آلفا گفت:

از آنجایی که ما به توسعه بازی روی بلاک‌چین از طریق فروش NFTها و راه‌اندازی آلفای خود در سال آینده ادامه می‌دهیم، این که توسط پروتکل لایه۲ پشتیبانی خواهیم شد، برای ما حیاتی است.

با همکاری با Immutable و StarkWare، می‌توانیم تجربه بهتر و در عین حال پروتکل‌های امنیتی قوی‌تری را ارائه کنیم.

قبل از آلفا، Amber Sword تا کنون ۳۵۰۰۰ علاقه‌مند به GameFi را جذب کرده است و شاهد حجم معاملات بیش از ۲۰۳ میلیون دلار بوده است.

Ember Sword پیشگام مدل جدیدی برای بازی‌های مبتنی بر NFT است. علاقه مندان آن می‌توانند جوامع خود را ایجاد کنند. این پروتکل پاداش‌های ارزشمندی را برای فعالیت‌های درون برنامه‌ای دارد، بعضی از جوایز عبارتند از: NFTهای منحصر به فرد و غیره.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.