افت ارزش سهام کوین‌بیس با انتشار گزارش درآمد سه ماهه

افت ارزش سهام کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۰

کوین‌بیس یکی از مشهورترین صرافی‌های دیجیتال جهان است. این صرافی در گزارشی درآمد 3 ماهه جدید را اعلام کرد. اما کاهش 75 درصدی درآمد خالص این شرکت در سه ماهه سوم، باعث افت ارزش سهام کوین بیس شد. با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارش FactSet، کوین‌بیس در سه ماهه سوم سال، درآمد 1.235 میلیارد دلاری را ثبت کرد. این درحالی است که تحلیل‌گران درآمد 1.614 میلیارد دلاری را برای این شرکت محاسبه کرده بودند.

سود این شرکت در مجموع به 406 میلیون دلار رسید که نشان دهنده کاهش 74.7 درصدی سود، نسبت به سه ماهه قبل است. همچنین Coinbase درآمد هر سهم را 1.62 دلار گزارش کرد که در مقایسه با آمارهای قبلی با 10 درصد کاهش مواجه شده است. این کاهش درآمد باعث افت ارزش سهام کوین بیس شد.

کاهش ارزش سهام کوین بیس

علیرغم عملکرد ضعیف در سه ماهه سوم، کوین‌بیس در این گزارش گفت که این یک “سه ماهه قوی” برای شرکت بوده است و به تعامل عمیق‌تر سرمایه‌گذاران در پلتفرم و توسعه محصولات جدید، مانند بازار توکن غیرقابل تعویض آتی اشاره کرد. کوین‌بیس همچنین تاکید کرد که کاهش ارزش سه ماهه مهم نیست و آن‌ها بر روی برنامه ریزی بلندمدت خود تمرکز کرده‌اند.

کوین‌بیس یک سرمایه‌گذاری سه ماهه به سه ماهه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در رشد اقتصاد کریپتو است. توانایی ما برای ارائه خدمات به کاربران از طریق محصولات و خدمات است. ما سرمایه گذاران خود را تشویق می‌کنیم که این دیدگاه را داشته باشند.

به رسمیت شناخته شدن CBDCهای خارجی توسط بانک مرکزی اروپا

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

بین کوین‌بیس و SEC چه می‌گذرد؟

برایان آرمسترانگ ( Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین‌بیس، مشکلات شرکت با SEC در ماه سپتامبر را زمانی عنوان کرد که نهاد اجرایی او را تهدید کرده بود که در صورت راه اندازی برنامه وام‌دهی USD Coin از کوین‌بیس شکایت خواهد کرد. آرمسترانگ در اواخر همان ماه این اظهارات را با بیان اینکه SEC تنها اداره دولتی است که تمایلی به ملاقات با شرکت ندارد، نقل کرد.

به نظر می‌رسد که روابط سرد بین کوین‌بیس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال کاهش است. با این حال، آرمسترانگ امروز در رابطه با درآمد سه ماهه سوم گفت که هفته گذشته جلسه‌ای «بسیار سازنده» با گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC داشته است.

کوین بیس و SEC

این شرکت رشد 41 درصدی درآمد حاصل از خدمات اشتراک نسبت به سه ماهه دوم، را از طریق روش‌هایی مانند برنامه Ethereum 2.0، هزینه نگهداری و جوایز رمزی خود، اعلام کرد.

حجم معاملات در این پلتفرم در سه ماهه سوم به 327 میلیارد دلار رسید که 29 درصد نسبت به سه ماهه دوم کاهش داشت. طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذاران بزرگ با حجم سرمایه 234 میلیارد دلار، سهم عمده این تجارت را تشکیل می‌دادند، در حالی که معامله‌گران خرده فروشی 93 میلیارد دلار را به خود اختصاص دادند.

حجم معاملات اتریوم برای دومین سه ماهه متوالی، بهتر از بیت‌کوین بود. اتریوم  22٪ و بیت‌کوین 19٪ از حجم کل را به خود اختصاص داده‌اند. سایر دارایی‌های کریپتو، 59 درصد از حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند که در مقایسه با سه ماهه دوم 18 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.