با بازی MIR4 از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید: معرفی بازی و نحوه کسب درآمد

معرفی بازی MIR4
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

امروزه امکان کسب ارزهای دیجیتالی از طریق بازی کردن محیا است و گیمرها می‌توانند در کنار بازی و سرگرمی درآمد نیز داشته باشند. بر اساس اخبار منتشر شده از مطبوعات، بازی MIR4 پس از انجام آزمایش‌های فراوان به مرحله راه‌اندازی رسیده است. کسب درآمد از بازی MIR4  برای بسیاری از فعالان این حوزه جذاب به نظر می‌آید که با انجام فعالیت‌های، مختلف ارز اختصاصی این بازی را جمع‌آوری کرده و به سایر رمز ارزها تبدیل کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی MIR4 و پیشینه‌ی آن بپردازیم، همراه بیتستان باشید…

یکی از راه‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بازی‌هایی هستند که بر بستر بلاک چین کار می‌کنند. رمز ارز اختصاصی هر بازی که بر اساس بلاک چین راه‌اندازی شده، حین بازی بر اساس کدهایی تبدیل به رمز ارز می‌شود. به تازگی بازی به نام MIR4 راه‌اندازی شده است که افراد برای کسب درآمد از بازی MIR4 باید وارد بازی شده و مراحل را شروع کنند.

نحوه کسب درآمد از بازی MIR4:

امروزه امکان جمع آوری ارزهای دیجیتال از طریق انجام بازی‌های کامپیوتری وجود دارد و شما می‌توانید با بازی کردن و انجام برخی ماموریت‌های تعیین شده، ارز دیجیتالی کسب کنید. طبق اطلاعیه‌ی منتشرشده از MIR4، این بازی آنلاین بر بستر بلاک چین، دارای یک رمز ارز کاربردی به نام DRACO است. در این بازی بازیکنان می‌توانند با انجام برخی فعالیت‌های تعیین شده، کوین‌های کاربردی draco را جمع‌آوری کنند.

کوین‌های کاربردی مثل DRACO  قابلیت مبادله با کالا یا خدمات را دارند.

همچنین draco را می‌توان با darksteel‌ و یا NFT مبادله کرد که NFT ها به زودی در بازاری که برایشان طراحی شده است، قابل معامله خواهند بود.

NFT یا DARKSTEEL، کوین‌های خاصی هستند که بر اساس پروژه‌های مختلف ایجاد شده‌اند.

ارزش واقعی Draco:

ارز دیجیتال Draco

نظرات مختلفی در مورد ارزش واقعی draco مطرح شده است، ولی طبق گفته‌ی ناشر بازی «wemade co» ارزش ذاتی draco از طریق ارزش منابع به دست آمده از بازی تعیین شده است.

معرفی بازی MIR4

بازی MIR4 بازی است که از سال‌ها پیش منتشر شده ولی به تازگی بر بستر بلاک چین آمده است. این بازی در چین و کره جنوبی شناخته شده و محبوبیت خوبی بین گیمر‌های این کشورها دارد. بازی MIR4 دارای مبارزات اکشن با انیمیشن‌های جذاب بوده و چهار شخصیت مختلف و گرافیک سه بعدی دارد.

این بازی دارای چهار شخصیت جداگانه است که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند و به دنبال ویران کردن سیاه چال‌هایی هستند که دشمنان به صورت گروهی یا انفرادی در آنجا پناه گرفته‌اند.

شخصیت‌های این داستان به ترتیب زیر هستند:

  • مبارز طبقاتی
  • قاتل که از خنجرهای دوگانه استفاده می‌کند.
  • جنگجو که از شمشیر بزرگ استفاده می‌کند.
  • جادوگر که از قدرت جادویی استفاده می‌کند.

لباس‌های استفاده شده در بازی MIR4، الهام گرفته از لباس‌ها و پوشش دنیای شرق است. این بازی برای گروه سنی جوانان طراحی شده.

در ادامه معرفی بازی MIR4 بهتر است به نکات منفی و مثبت این بازی هم اشاره کنیم.

نکات منفی بازی شامل  موارد زیر است:

  • موضوع محصور شده در زمان
  • بازی تکراری
  • نکات مثبت بازی هم شامل موارد زیر است:
  • مبارزه با عمل سیال
  • گرافیک با کیفیت بالا

مراحل آزمایش بازی MIR4

معرفی بازی MIR4

برای اینکه افراد به کسب درآمد از بازی MIR4 اعتماد کنند، نیاز بود که آزمایشاتی برای تایید بازی MIR4 انجام شود. ترتیب این آزمایشات به صورت زیر انجام شده است:

  • اولین مرحله آزمایش MIR4 سال گذشته در کره جنوبی انجام شد
  • بعد از آن آزمایش‌های متعددی را پشت سر گذاشت و آزمایش نهایی موفقیت آمیزی را در ماه آگوست به ثبت رساند
  • این بازی در حال حاضر مورد تایید قرار گرفته و به تازگی راه‌اندازی شده است.

این بازی بر روی سیستم عامل‌های مختلفی قابل اجرا است و در رایانه و تلفن همراه بارگیری می‌شود. در حال حاضر بازی MIR4 به ۱۲ زبان مختلف و در ۱۷۰ کشور منتشر شده است.

کسب درآمد از بازی MIR4 حال مورد قبول علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفته و افراد بسیاری از این روش درآمد کسب می‌کنند.

منبع: COINDESK.COM

اگر اخبار مربوط به دنیای ارزهای را دنبال می‌کنید و به دنبال جدیدترین خبرها هستید حتما بخش خبرستان ما را دنبال کنید. برای مشاهده جدیدترین اخبار روی لینک زیر کلیک نمایید

خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.