دنی اسکات: نوسانات کمِ قیمت بیت کوین می‌تواند آن را به یک استیبل کوین تبدیل کند

نوسانات کم بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ تیر ۱۳۹۹

جاش راجر (Josh Rager) ، یکی از تریدرهای کریپتوکارنسی‌ها اظهار داشته است که نوسانات قیمت بیت کوین کاهش یافته و تا زیر آستانه ۴۰ درصد پایین آمده است.

از طرفی دنی اسکات (Danny Scott) مدیرعامل صرافی CoinCorner، نیز اعلام کرد که ثبات نسبی در قیمت این رمز ارز و نوسانات کمِ قیمت بیت کوین، می‌تواند این رمز ارز را به تدریج به یک استیبل کوین تبدیل کند.

متوسط نوسانات بیت کوین طی ۳۰ روز گذشته به ۱.۵۷ درصد رسیده است؛ و این نوسانات کم قیمت بیت کوین، شاید برای خرس‌های بازر خبر خوبی باشد، اما برای تریدرهای فصلی و به خصوص گاوهای بازار خبر خوبی به نظر نمی‌رسد.

همانطور که توسط راجر اشاره شد، این کاهش نوسان قیمت برای بیت کوین در اوایل ماه مارس (اسفند) نیز به زیر ۴۰ درصد سقوط کرد، اما درست سه هفته پس از این اتفاق بیش از ۶۰ درصد قیمت این رمز ارز دچار نوسان شد و آن پایداری نسبی ایجاد شده را جبران کرد. در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) ، قیمت این رمز ارز سومین کاهش بزرگ روزانه خود، یعنی کاهشی حدود ۵۱ درصد را تجربه کرد. این اتفاق در نوامبر سال ۲۰۱۸ (آبان ۱۳۹۷)  قبل از سقوط قیمت بیت کوین به پایین ترین نرخ سالانه یعنی ۳,۱۰۰  دلار نیز رخ داد.

شایان ذکر است که افت قیمت‌های شدید رخ داده در گذشته، که در بالا به آن‌ها اشاره شد، منجر به رخ دادن یک سری اتفاقات ناگوار مانند رکود جهانی در بازار این رمز ارز شد. از این رو، ثبات نسبی قیمت بیت کوین و نوسانات کم آن حتی برای خرس‌های بازر  هم می‌تواند خبر نگران کننده‌ای باشد.

کاهش میزان نوسانات قیمت بیت کوین

 

 

در اواخر ماه مارس امسال (فروردین، ۱۳۹۹) ، نیز قیمت بیت کوین برای هفته ها دچار رکود شده بود و نوسانات آن به ۲۰ درصد کاهش یافت، اما در طی یک هفته این نوسانات به ۳۲ درصد رسید.

برای مشاهده منبع اصلی خبر این‌جا کلیک کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.