نوسانات قیمت بیت کوین می‌تواند منجر به محبوبیت آلت کوین‌ ها شود

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۳۹۹

به گفته یکی از تحلیل‌گران برجسته و طبق اخبار اخیرا منتشر شده توسط u.today، ممکن است قیمت بیت کوین به زودی به سطح ۹۶۰۰ دلار برسد و این موضوع می‌تواند بر قیمت آلت کوین‌ ها تاثیر بگذارد.

مایکل ون (Michael van) تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال در توییتی که راجع به پیش‌بینی کوتاه مدت آلت‌کوین‌ها و بیت‌کوین منتشر کرده، پیش بینی کرده است که  قیمت بیت کوین به زودی به سطح ۹۶۰۰ دلار خواهد رسید.

وی همچنین افزود:

” زمانی که قیمت بیت کوین از۱۰,۵۰۰ دلار پیشی بگیرد، آلت کوین‌ ها هم می‌توانند وارد گود شده و توجه معامله‌گران را به خود جلب می‌کنند”.

همچنین این تحلیل‌گر خاطر نشان کرد که در حال حاضر بیت کوین کمی بیشتر از ۹,۰۰۰ دلار و با قیمت ۹,۲۵۰ دلار معامله می‌شود و رسیدن آن به مرز ۹,۳۰۰ دلار می‌تواند محرکی برای افزایش قیمت آن تا حدود ۹,۶۰۰ دلار باشد.

در اوایل هفته جاری، قیمت این رمز ارز محبوب موفق شد تا ۹,۴۰۰ دلار افزایش یابد اما فقط یک روز این جایگاه قیمتی را حفظ کرد و پس از آن پایین آمد.

تحلیل قیمت بیتکوین

ورود آلت کوین‌ ها به گود معامله

مایکل ون اعتقاد دارد که به دلیل تغییرات قیمت بیت کوین در بازه ۸,۵۰۰ تا ۱۰,۵۰۰ دلار و اینکه این نوسانات قیمت ممکن است تا چند ماه هم طول بکشد،  اکنون فرصتی برای آلت‌ کوین‌های دیگر فراهم شده است تا توجه معامله‌گران را به خود جلب کنند و وارد بازار معاملات شوند.

یکی از این آلت کوین‌ها که اخیرا توانست توجه افراد را در جهان کریپتوها به خود جلب کند، دوج کوین بوده است. همان‌طور که در خبر پیشین منتشر شد، آلت کوین دوج، اخیرا به دلیل یک حرکت وایرالی توسط کاربران اپلیکیشن TikTok، در یک روند صعودی ناگهانی قیمت قرار گرفت.

با این وجود، اظهار نظرات در این زمینه متفاوت می‌باشد. به اعتقاد برخی دوره اوج و توجه به آلت کوین‌ها اکنون فرا رسیده است در حالی‌که عده‌ای دیگر مانند صرافی بایننس، معتقد اند که هنوز وارد آن مرحله نشده ایم.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.