افزایش قیمت بیت کوین و اتر منجر به رشد برخی از آلت کوین‌ها شد!

افزایش قیمت بیت کوین و اتر منجر به رشد برخی از آلت کوین‌ها شد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

با رشد اخیر دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین و اتر و گذشتن آن‌ها از سطوح مقاومتشان، قیمت چندین آلت کوین از جمله دوج کوین (DOGE)، کایبر نتورک (KNC) و کاوا (KAVA) نیز افزایش یافت.

گاوها در ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) توانستند نمودار قیمت بیت کوین را به بالای مقاومت مهمش، یعنی سطح ۳۷,۵۰۰ دلاری برسانند و قیمت اتر نیز برای مدت کوتاهی به ۲,۸۰۰ دلار رسید.

قیمت بیتکوین

در ۱۱ خرداد خبری مبنی بر لیست شدن دوج کوین در لیست صرافی کوین بیس پرو منتشر شد و ایلان ماسک نیز به صورت پی در پی در توییتر به تبلیغ این رمزارز پرداخت. پس از این اتفاقات شاهد رشد ۲۸ درصدی قیمت دوج کوین و رسیدن آن به سطح ۰/۴۴۴۶ دلار بودیم.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Cointelegraph Markets Pro می‌توان گفت که رمزارز DOGE از تاریخ ۱۰ خرداد پیش از اطلاعیه صرافی Coinbase Pro وارد این روند صعودی شده بود. شایان ذکر است که شاخص VORTECS برای دوج کوین در ۱۰ خرداد نیز شروع به افزایش کرد و در۱۱ خرداد به بالاترین سطح خود یعنی ۷۴ رسید.

شاخص VORTECS به صورت انحصاری در اختیار سایت کوین تلگراف است. این شاخص در واقع الگوی شرایط فعلی بازار را با اطلاعات تاریخی موجود مقایسه می‌کند. شاخص VORTECS از اطلاعاتی مانند احساس معامله‌گران، حجم معاملات، آخرین تغییرات قیمت و فعالیت‌های توییتر استفاده می‌کند.

قیمت دوج کوین

 

رشد رمزارزهای مربوط به پروژه‌های DeFi 

اطلاعات ارائه شده توسط Cointelegraph Markets Pro  نشان می‌دهند که در این بازه زمانی توکن KNC نیز مورد توجه تریدرها قرار گرفته است.  شاخص VORTECS برای رمزارز KNC نیز از ۱۰ خرداد شروع به افزایش کرد و در۱۱ خرداد با افزایش قیمت ۷۵ درصدی این توکن به سطح ۷۴ رسید.

قیمت KNC

 

Kava یکی دیگر از پروژه‌های دیفای است که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درصد رشد داشت و در حال حاضر به سطح قیمتی ۴/۶۸ دلار رسیده است.

قیمت KAVA

با اصلاح قیمت بیت کوین که در ۲۹ اردیبهشت رخ داد مارکت‌کپ کریپتوکارنسی‌ها حدود ۱/۲ تریلیون دلار کاهش یافت. با وجود اینکه در حال حاضر این رمزارز هنوز در فاز اصلاح قیمت خود قرار دارد و وارد روند صعودی چشمگیری نشده است اما برخی آلت‌کوین‌های بازار از جمله رمز ارزهای مربوط به پروژه‌های دیفای وارد یک روند صعودی شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که تریدرها انتظار دارند مرحله دوم بازار گاوی سال ۲۰۲۱ به زودی آغاز شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.