قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه تا ۴۷ هزار افزایش یافت

افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۷ هزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مهر ۱۴۰۰

برای معامله گران ارزهای دیجیتال ماه اکتبر و سپتامبر از زمین تا آسمان متفاوت بود، به دلیل این که معامله گران و سرمایه‎‌گذاران سقوط ناگهانی سطح نقاط مقاومتی را در این مدت به صورت دومینو وار شاهد بودند. در حال حاضر نیز ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۷ هزار هستیم. همراه بیتستان تا افزایش بیش از 3 هزار دلاری بیت‌کوین را بررسی کنیم.

رمزارز بنیادی و پیشرو بیت کوین (BTC)، در اوایل اکتبر به ارزشی نزدیک به ۴۸،۰۰۰ دلار رسید و در کمتر از یک ساعت ۲۷۰ میلیون دلار معامله باز sell را لیکویید کرد.

افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۷ هزار

خداحافظ بازار خرسی

داده های به دست آمده از Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می‌دهد که بیت کوین BTC/USD، با جهش ۳،۰۰۰ دلار در Bitstamp به حدود ۴۷،۸۰۰ دلار رسیده.

این نوسانات و جهش‌های گاوی و بهبود وضع بیت کوین (BTC) در این شرایط سخت دلار، برای معامله گران و سرمایه‌گذاران نشانه بهبود بازار ارزهای دیجیتالی برای روز پنجشنبه است.

حین نوشتن این گزارش BTC/USD همچنان بالای ۴۷،۰۰۰ دلار بود.

نمونه‌ای از توییت‌های معامله‌گران درباره جهش بیت کوین

خداحافظ بازار خرسی
خداحافظ بازار خرسی

مایکل وان دو پوپ (Michaël van de Poppe)، یکی از شرکای Cointelegraph، در توییتی در پاسخ به یکی از چندین توییت خرسی، با استفاده از جمله‌ی ” خداحافظ خرس‌های بازار ” نظر خود را در مورد بازار این گونه بیان کرد.

خداحافظ خرس‌های بازار

برسی کلی جهش 3 هزار دلاری بیت‌کوین

تاریخ ۱۹ سپتامبر آخرین باری بود که شاهد افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۷ هزار بودیم.

برسی کلی اوضاع

این رفتار در میان آلت کوین‌های اصلی نیز اخیرا رایج بوده است. در بعضی موارد ما شاهد، افزایش ۱۰ درصدی ارزش که مطابق با روند BTC/USD است، بوده‌ایم.

افزایش تاثیر بیت کوین را در ماه اخیر نظاره گر بوده‌ایم و در زمان نگارش این مقاله تاثیر بیت کوین ۴۳٫۳ درصد در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

ولی نظرات خرسی هنوز هم پابرجاست. در این حین، تحلیلگر دیگر رکت کپیتال (Rekt Capital)، هشدار داد که :

بیت کوین عمیقا بر روی شرایط بازار کار می‌کند تا شما را متقاعد کند که بازار خرسی ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین به پایان رسیده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.