افزایش تعداد کیف‌پول‌های حاوی هزار بیت‌ کوین

کیف‌ پول‌ بیت‌ کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

بر اساس نمودار منتشر شده توسط کمپانی تحلیل دیتای بلاک چین، Glassnode ، تعداد آدرس‌ها و کیف پول‌هایی که ذخیره‌ای بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین دارند، اکنون به بالاترین سطح ۹ ماهه خود، یعنی ۲۱۷۰ کیف پول رسیده است.

افزایش کیف پول‌های هزار بیت کوینی، این سوال را ایجاد کرده است که آیا تعداد نهنگ‌های بیت کوین در حال رشد است؟

در حال حاضر این رمزارز حدود ۹۵۸۴۶۷۰ دلار معامله می‌شود.

افزایش این کیف پول‌ها (یا کیف‌ پول‌ بیت‌ کوین با ذخیره بیش از ۱۰۰۰ BTC) از تعداد ۲۱۶۸ به  ۲۱۷۰ در کمتر از یک روز اتفاق افتاده است و این بدین معناست که دو سرمایه‌گذار توانستند چیزی حدود ۱۰۰۰ بیت کوین بخرند و تبدیل به نهنگ‌های این رمزارز شوند.

با این حال این افزایش می‌تواند ناشی از این موضوع باشد که چند هولدر بیت کوین، موجودی خود را در چند آدرس تقسیم کرده باشند.

کیف پول بیت کوین

بر اساس گزارش ارائه شده توسط Glassnode، آخرین افزایش تعداد کیف پول‌های حاوی ۱۰۰۰ بیت کوین در سال گذشته در تاریخ ۳۰ سپتامبر (شهریور ۱۳۹۸) رخ داده است. این تعداد در آن زمان ۲۱۸۰ کیف پول بوده است.

نمودار دیگری که توسط Glassnode منتشر شده، نشان می‌دهد که موجودی فعال ۶ تا ۱۲ ماهه  بیت کوین (1d MA) به سیزده ماه کاهش یافته است و اکنون بالغ بر ۱۹۵۷۲۴۴۹۸۲ بیت کوین فعال وجود دارد.

کیف پول بیت کوین

 

این داده‌ها نشان می‌دهند که در یک سال گذشته سرمایه‌گذاران، بیت کوین خود را جابه‌جا نکرده‌اند و فقط آن را ذخیره کرده‌اند. در واقع آن‌ها منتظر کاهش عرضه بیت کوین در ۱۱ می (اردیبهشت ۱۳۹۹) و در نتیجه رخ دادن یک رالی صعودی برای این رمزارز بوده‌اند.

صرافی ارز دیجیتال

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.