افزایش قابل توجه تعداد نهنگ‌های بیت کوین!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ دی ۱۳۹۹

براساس گزارش وب سایت تحلیلی Glassnode، تعداد آدرس‌های حاوی بیش از ۱۰,۰۰۰ بیت کوین (یا به عبارتی نهنگ‌های BTC) اخیرا از مرز ۱۰۰ آدرس فراتر رفته است. با توجه به قیمت فعلی این رمزارز (۳۵,۰۸۹/۰۱) می‌توان گفت که این نهنگ‌ها سرمایه‌ای حدود ۳۵۰ میلیون دلار را در اختیار دارند.

بیت کوین

از طرفی تعداد کیف‌پول‌های جدید بیت کوین نیز رکورد دو ساله زده و به ۲۶,۲۶۱/۵۴۲ عدد والت رسیده است. گفتنی است که رکورد قبلی در ۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ آذر) ثبت شده بود.

پیش از این مدیرعامل شرکت BlockStream، آدام بک طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت U.Today گفته بود برای این‌که بتوان کسی را نهنگ بیت کوین دانست، داشتنِ ۱۰۰BTC کافی است.

بیت کوین از روز شنبه، ۱۳ دی نوسانات زیادی را تجربه کرده است؛ این رمزارز ابتدا از مرز ۳۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و در ۱۴ دی رکورد ۳۴,۶۰۸ دلاری را ثبت کرد. بعد از آن در روز ۱۵ دی یک ریزش ۱۶ درصدی داشت و باعث لیکویید شدن حدود ۱۹۰ میلیارد دلار پوزیشن فیوچر در صرافی بایننس شد.

درحال حاضر (۱۷ دی) برترین رمزارز بازار با قیمت ۳۵,۰۸۹/۰۱ دلار در وب‌سایت کوین مارکت کپ لیست شده است.

اخیرا با فراز و نشیب‌هایی که بیتکوین داشته و ثبت رکوردهای پی‌در‌پی می‌بینیم که موسسات مالی بیشتری به این رمزارز رو می‌آورند. در این بین می‌توان به شرکت SkyBridge اشاره کرد که یک صندوق ۳۱۰ میلیون دلاری بیتکوین راه‌اندازی کرده است.

قیمت بیت کوین

پیتر شیف اعتقاد دارد بیت کوین در راس بازار است!

عملکرد بیت کوین اخیرا آن‌قدر خوب بوده که پیتر شیف یکی از مخالفات این رمزارز و طرفداران طلا، طی یک پست توییتری در ۱۵ دی اظهار داشت که بیتکوین در راس بازار قرار دارد. توییت او در واکنش به صحبت رسانه‌ی معتبر ۱۲۳ ساله‌ی The Financial Times درباره بیت کوین بوده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.