تعداد نهنگ‌های بیت کوین رکورد زد!

بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۳۹۹

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت تحلیل‌گر Glassnode، تعداد نهنگ‌های بیت کوین که حداقل ۱۰۰۰ بیت کوین به ارزش حدود ۱۸/۹میلیون دلار دارند، برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۶ رکورد زد. جمعیت این نهنگ‌ها با نزدیک شدنِ قیمت برترین رمزارز بازار به ۱۹,۶۶۶ دلار افزایش یافت و تعداد آدرس‌های آن‌ها بار دیگر از ۲۰۰۰ آدرس پیشی گرفت.

بیت کوین

نهنگ‌ها  بازار بیت کوین را در دست دارند

افزایش ذخیره‌کنندگان بیت کوین معمولا سیگنالی از آغاز یک روند صعودی است که دقیقا در سال ۲۰۱۶ نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم. بر اساس گزارش وب‌سایت u.today درحال حاضر نهنگ‌ها بازار این کریپتوکارنسی را در اختیار دارند و باتوجه به تاثیری که آن‌ها می‌توانند بر قیمت این رمزارز داشته باشد این موضوع موجب نگرانی افراد زیادی در این حوزه شده است.

شایان ذکر است که نهنگ‌های جدید را می‌توان شرکت‌های بزرگ PayPal و Square دانست که براساس گزارش شرکت Pantera Capital، این دو‌ تقریبا ۷۰ درصد از بیت کوین‌های تازه استخراج شده را به تصرف خود در می‌آورند. 

بین تحلیلگران این اتفاق نظر وجود دارد که افزایش ذخیره‌ی این رمزارز توسط نهنگ‌ها و چنین شرکت‌های بزرگی می‌تواند یکی از عوامل اصلی نزدیک شدنِ بیتکوین به رکورد تاریخی‌اش در سال ۲۰۱۷ باشد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.