پایان افزایش قیمت دوج‌کوین در نتیجه تبلیغات در TikTok

پایان افزایش قیمت دوج‌کوین ناشی از تبلیغات در TikTok
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۳۹۹

به گفته رفیق (Rafique) مدیر مارکتینگ ارشد OKCoin، تبلیغات کاربران در اپلیکیشن TikTok، دیگر در افزایش قیمت دوج‌کوین (Dogecoin) تاثیری نخواهد داشت.

 

پیش از این کاربران TikTok با تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های خود در این اپلیکیشن، سعی در بالا بردن آگاهی افراد از قیمت دوج‌کوین داشته‌اند و منجر به افزایش قیمت آن می‌شدند. آن‌ها با یک حرکت دسته‌جمعی وایرال شده دیگران را به خرید این رمز ارز ترغیب می‌کردند و توانستند بر قیمت آن تاثیر بگذارند.

با توجه به تحلیل قیمت صورت گرفته توسط Cointelegraph، قیمت دوج‌کوین قبل از این جنبش در حد چند پنی باقی مانده بود و به دلار هم نمی‌رسید و هدف کاربران TikTok، از این حرکت وایرال شده، در واقع افزایش و رساندن قیمت این کریپتو به سطح دلار بوده است.

 

همچنین تحلیل‌های انجام شده توسط Google Trends، نشان می‌دهند که پس از اتمام این حرکت همگانی که در روز چهارشنبه تاریخ ۱۸ تیر (۸ ژوئیه) انجام شد، محبوبیت اینترنتی این رمزارز و جست‌وجوی کاربران در گوگل نیز کمتر شده و به حالت عادی برگشته است.

وی افزود که اهداف بلند مدت رمزارزها ایجاد یک سیستم مالی عادلانه جهانی می‌باشد و به همین دلیل در بازار کریپتوها باید از رخ دادن این جنبش‌های وایرالی جلوگیری شود.

همچنین دوج‌کوین در زمان  قرار گرفتن در کانون توجه توانست به لیست صرافی Bitfinex نیز وارد شود، که این موضوع می‌تواند اثرات طولانی مدت ناشی از این حرکات جنجالی را در صنعت رمزارزها نشان دهد.

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.