بیت‌کوین تا 56 هزار دلار افت کرد!

افت بیت کوین به زیر سطح 60 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به گزارشات منتشر شده توسط cryptotimes، بیت‌کوین امروز روند نزولی به خود گرفته و بیش از 6 درصد افت را تجربه کرده. به دنبال افت بیت کوین به زیر سطح 60 هزار دلار، تحلیلگران سر شناس بازار احتمال افت تا سطح 52 هزار دلار را نیز مطرح نمودند.

افت بیت کوین به زیر سطح 60 هزار دلار

بر اساس گزارشات ارائه شده، اوایل صبح امروز پیش از نشست FOMC، بیت‌کوین وارد یک روند نزولی شدید شد و بیش از 6 درصد افت کرد. با توجه به داده‌های موجود، به دنبال این افت قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار رسیده. در حال حاضر این رمزارز در محدوده‌ی 57 هزار دلار معامله می‌شود.

علی مارتینز یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، مطرح کرد؛ روندی که این رمزارز در پیش گرفته همانند روندی است که در اواخر ژانویه مشاهده شده. به گفته این تحلیلگر زمانی که قیمت بیت‌کوین به میانگین متحرک نمای 100 روزه و شاخص RSI به منطقه 36 برسد، روند صعودی آغاز خواهد شد.

با این وجود او در خصوص روند نزولی این ارز دیجیتال نیز هشدار داده و بیان کرده در صورت تداوم روند نزولی، قیمت ممکن است تا 52 هزار دلار هم افت کند.

افت بیت کوین به زیر سطح 60 هزار دلار- بیتستان

شرکت Santiment، این کاهش قیمت را به تورم و کاهش فشار خرید در بازار نسبت داده. جالب است بدانید که به دنبال افت قیمت بیت‌کوین، دیگر رمزارزهای بازار نیز روند نزولی به خود گرفته و در حال تجربه افت شدید قیمت هستند.

منبع: cryptotimes

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.