بیت‌کوین بهتر است یا طلا؟

بیت‌کوین بهتر است یا طلا؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

بیت‌کوین ارزشمندترین ارز در بازار رمزارزها محسوب می‌شود. اما به تازگی Michael Saylor، رئیس شرکت تجاری MIcrostarategy در توییتر خود نوشت که “طلا بهتر است یا بیت‌کوین؟” برای این سوال خود که کدام بهتر است دلایل زیادی را بیان کرد. برای اطلاع از بیانات Michael Saylor در رابطه با سوال بیت‌کوین بهتر است یا طلا با بیتستان همراه باشید.

بیت‌کوین بهتر است یا طلا؟

مایکل در پاسخ به سوال خود بیان کرد که بیت‌کوین بهتر از طلا است چراکه در سال ۲۰۲۱ بیت‌کوین ۳۳۲ درصد افزایش پیدا کرد در حالی که طلا با ۱۰٫۵ درصد کاهش قیمت روبرو شد.

اخیرا متوجه شدیم شرکت Micro strategy حدود ۲۴۳ میلیون دلار به دارایی بیت‌کوین خود اضافه کرده است. این شرکت در حال حاضر ۱٫۵ میلیارد دلار بیت‌کوین دارد.

در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ مایکل در توییتر خود چنین نوشت:

طلا ۱۰٫۵ درصد با کاهش روبرو شده است ولی بیت‌کوین ۳۳۲ درصد رشد داشته است. چرا ما هنوز بحث می‌کنیم که طلا بهتر است یا بیت‌کوین؟

بیت‌کوین بهتر است یا طلا؟

خرید سهام شرکت Micro Strategy

Micro Strategy بیت‌کوین را برای بسیاری از شرکت‌های دیگر نگه می‌دارد. Willy Woo، معامله‌گر بخش رمزنگاری معتقد است که شرکت Micro strategy بیت‌کوین را برای بسیاری از شرکت‌ها ذخیره می‌کند. برای این شرکت‌ها خرید سهام شرکت Micro strategy بسیار آسان‌تر از خرید بیت‌کوین است.

شرکت micro strategy برای اینکه بتواند رمزارزهای زیادی را خریداری کند دست به فروش سهام شرکت می‌زند که در دسامبر ۲۰۲۰، حدود ۶۰۰ میلیون دلار از این کار به دست آورده بود و در ماه جولای ۵۰۰ میلیون دلار دیگر از طریق فروش سهام شرکت به دست آورده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.