احتمال سقوط بیت‌کوین: بزرگ‌ترین رمزارز بازار از مقاومت ۱۷,۲۰۰ دلار عبور خواهد کرد؟

احتمال سقوط بیت کوین در صورت عبور نکردن از مقاومت ۱۷,۲۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ دی ۱۴۰۱

بیتستان: با توجه به روند فعلی بازار احتمال سقوط بیت کوین در صورت عبور نکردن از مقاومت ۱۷,۲۰۰ دلار بسیار بالا است. بازار رمزارزها در پی فروپاشی صرافی FTX  و رفتار کاربران به شدت پر نوسان بوده و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حال تحلیلگران نیز پیش بینی کرده‌اند که در صورت ادامه یافتن روند کنونی، قیمت بیت‌کوین سقوط خواهد کرد.

قیمت بیت‌کوین همچنان زیر ۱۷ هزار دلار قرار دارد و با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان گفت احتمال افت دوباره این رمزارز بسیار بالا است. البته اگر بیت‌کوین بتواند روند صعودی جدیدی در پیش گرفته و از مرز ۱۷ هزار دلار عبور کند، می‌توانیم به بازگشت این رمزارز امیدوار باشیم. BTC در حال حاضر با قیمت ۱۶,۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت‌کوین برای بازگشت قیمت خود به مبارزه ادامه می‌دهد

قیمت بیت‌کوین یک روند صعودی را از منطقه ۱۶,۲۵۰ دلار آغاز کرده بود. این رمزارز توانست کمی از قیمت خود را بازیابی کند و به بالاتر از سطح ۱۶,۶۰۰ دلار برسد. BTC برای عبور از سطح مقاومتی ۱۶,۸۰۰ حرکت تلاش خود را کرد، اما خرس‌ها اجازه‌ی این کار را ندادند.

در حال حاضر سطح ۱۶,۹۰۰ دلار به عنوان مقاومت فوری بیت‌کوین محسوب می‌شود و یک کانال نزولی جدید با مقاومت نزدیک به سطح ۱۶,۹۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل گیری است.

احتمال سقوط بیت کوین در صورت عبور نکردن از مقاومت ۱۷,۲۰۰ دلار

بیت‌کوین دوباره افت خواهد کرد؟

اگر بیت‌کوین نتواند از سطح مقاومت ۱۷,۲۰۰ دلاری عبور نماید، ممکن است دوباره سقوط کند. سطح حمایت موقت این رمزارز در صورت شروع روند نزولی، ۱۶,۷۰۰ دلار است.

در صورت شروع روند نزولی و شکسته شدن این سطح، حمایت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۱۶,۶۲۵ دلار تشکیل خواهد شد. ادامه یافتن روند نزولی تا سطح حمایتی ۱۶,۶۲۵ دلار ممکن است باعث حرکت این رمزارز به سمت سطح ۱۶,۳۷۰ دلار و حتی ۱۶ هزار دلار نیز شود.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.