پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین توسط پلتفرم مالی seba: قیمت BTC تا ۷۵ هزار دلار افزایش می‌یابد!

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط پلتفرم مالی seba
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، مدیرعامل پلتفرم بانکی سبا در کنفرانس روز چهارشنبه، پیش‌بینی‌های این بانک را در رابطه با قیمت بیت‌کوین اعلام کرد. او گفت این رمزارز در سال ۲۰۲۲ به ۷۵ هزار دلار می‌رسد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات پیش بینی قیمت بیت کوین توسط پلتفرم مالی seba مطلع شوید.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط پلتفرم مالی seba

مدیرعامل پلتفرم بانکی سبا در سوئیس، گوایدو بواییلر (Guido Buehler) روز چهارشنبه در کنفرانسی که توسط شبکه CNBC برگزار شد و مربوط به ارزهای دیجیتال بود، نظر این بانک را درباره قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد.

بانک سبا در سوئیس یکی از پتلفرم‌های بانکداری ارزهای دیجیتال است که مجوز خود را از سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس (FINMA) گرفته است.

مدیر عامل این بانک در خصوص قیمت بیت‌کوین بیان کرد:

ما معتقدیم قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است. الگوی ارزش گذاری داخلی ما نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین بین ۵۰ تا ۷۵ هزار دلار خواهد بود.

همچنین او بیان کرد که سرمایه‌گذاران نهادی به افزایش قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۲ کمک خواهند کرد.

هفته گذشته مایک نوواگراتز (Mike Novogtraz) مدیر عامل گلگسی دیجیتال بیان کرده بود که شرکت او تقاضاهای زیادی را از سوی سرمایه‌گذاران نهادی برای ارزهای دیجیتال دریافت کرده است.

براساس نظرسنجی که توسط Nickel digital Asset انجام شده، سرمایه‌گذاران نهادی بر این باورند که مقررات بیشتر منجر به افزایش و رشد قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود.  بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

منبع خبر: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.