مدیر عامل MicroStrategy: قیمت بیت‌کوین به ۶ میلیون دلار افزایش می‌یابد

پیش بینی عجیب در مورد آینده بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ دی ۱۴۰۰

مدیر عامل MicroStrategy، مایکل سیلور در پیش‌بینی عجیب خود گفته که قیمت بیت‌کوین به ۶ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد. مایکل سیلور از جمله اشخاصی است که پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با بیت‌کوین داشته و در یکی از این پیش‌بینی‌ها، احتمال داده بود که ارزش بازار بیت‌کوین یک روز به ۱۰۰ تریلیون دلار خواهد رسید. با بیتستان همراه باشید تا به پیش بینی عجیب در مورد آینده بیت کوین بپردازیم.

مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین در نهایت به ۶ میلیون دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی در طی مصاحبه‌ای که مایکل با The Information داشت، مطرح شد. سیلور متقاعد شده است که قیمت ارز دیجیتال پیشرو و رهبر کریپتوکارنسی، هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به پتانسیل بلندمدت خود دارد.

در اوایل دسامبر، MicroStrategy اعلام کرد که ۸۴ میلیون دلار دیگر بیت‌کوین خریداری کرده است، که میانگین قیمت خرید هر واحد بیت‌کوین به ۳۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

روند بیت‌کوین از ابتدای سال تاکنون:

قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۷۰ درصد افزایش یافته است، اما نسبت به ATH بی‌سابقه‌ای که در ماه گذشته ثبت کرده بود، ۲۹ درصد کاهش داشت.

شرکت مایکرواستراتژی در حال حاضر حدود ۵/۹ میلیارد دلار ارز دیجیتال را تحت کنترل خود دارد.

مایکل سیلور در مصاحبه‌ای که در نوامبر با CNBC داشت، یک پیش‌بینی بیش از حد خوش‌بینانه در مورد افزایش قیمت بیت‌کوین انجام داد و گفت:

دیدگاه ما این است که بیت‌کوین بی‌ثبات خواهد بود، زیرا به کل بازار کریپتو متصل است، اما برای همیشه سیر صعودی خواهد داشت.

مایکل سیلور بر اساس مصاحبه‌ای که با The Information داشت، اعلام کرد که شخصا حدود ۸۶۶ میلیون دلار بیت‌کوین دارد.

افرادی که با نظرات مایکل سیلور در مورد رمزارز بیت‌کوین آشنایی دارند، نباید از این پیش‌بینی جدید صورت گرفته نیز شگفت زده شوند. جالب است بدانید که وی در ماه فوریه گفت که ارزش بازار بیت‌کوین، روزی به ۱۰۰ تریلیون دلار خواهد رسید!

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.