در اوایل صبح امروز بیت‌کوین وارد یک فاز صعودی شد و خود را به سطح 56 هزار دلار رساند!

شروع یک روند صعودی جدید توسط بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: در اوایل صبح امروز، قیمت بیت‌کوین افزایش یافت و از مرز 56 هزار دلار عبور کرد. شروع یک روند صعودی جدید توسط بیت کوین، در پی ورود خریداران و سرمایه‌گذاران پس از کاهش شدید قیمت در روز گذشته اتفاق افتاد.

شروع یک روند صعودی جدید توسط بیت کوین

بیت‌کوین توانست پس از کاهش شدید قیمت، روند صعودی جدیدی را تجربه کند. در اوایل صبح امروز قیمت بیت‌کوین (BTC) از مرز 56 هزار دلار عبور کرد. این رمزارز شاخص با رشد 6 درصدی در 24 ساعت گذشته جانی تازه گرفت و باعث بهبود کلی بازار شد.

براساس گزارشات، دیگر آلت‌کوین‌های بازار، مانند اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) 8 درصد، BNB حدود 12 درصد و سولانا (SOL) تا 16 درصد رشد کردند.

در این بین، شاخص جامع CoinDesk 20 (شاخصی از بزرگ‌ترین توکن‌ها بر اساس ارزش بازار)، 7.26 درصد افزایش یافت و حجم معاملات آن به محدوده‌ی 95 میلیون دلار رسید.

شروع یک روند صعودی جدید توسط بیت کوین

شایان ذکر است شاخص S&P 500 نیز 1.5 درصد و شاخص فناوری محور Nasdaq 100 نیز 2.1 درصد رشد کردند.

در همین حال روسلان لینخا (رئیس بازار YouHolder) در مصاحبه‌ای بیان کرد که ممکن است شاهد برگشت دوباره‌ی بیت‌کوین به سطوح بالاتر باشیم، اما بدبینی‌های حاکم بر بازار می‌تواند مانع این امر شود.

شاخص Topix 100 ژاپن بیشترین کاهش خود را از سال 2011 تا به امروز ثبت کرد. در همین حال، قیمت بیت‌کوین به ین تقریباً 15 درصد کاهش یافت که بسیار بیشتر از افت قیمت دلاری آن بود.

سرمایه‌گذاران بازار روز دوشنبه در معاملاتی بزرگ، اقدام به فروش دارایی‌های صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین کردند. در حال حاضر فقط در ایالات متحده آمریکا 168.4 میلیون دلار خروج سرمایه خالص ثبت شده و میزان خروج سرمایه خالص به سطح بیش از 300 میلیون دلار در این ماه رسیده است.

منبع: coindesk

بیت کوین اتریوم ریپل سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.