رکورد زدن دارایی‌های دیجیتال شرکت بیت‌گو، با افزایش پذیرش موسسات

رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ دی ۱۳۹۹

بیت‌گو(BitGo)، شرکت فعال در زمینه امنیت بلاک‌چین و کیف پول ارز دیجیتال، روز گذشته اعلام کرد که سرمایه‌ی دارایی‌‌های دیجیتال تحت مالکیت این شرکت، در ماه جاری رشد چشم‌گیری داشته و از مرز ۱۶ میلیارد دلار گذشت؛ این موضوع می‌تواند اعتبار بیشتری را برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران نهادی به ارمغان آورد. 

این شرکت در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که در حال حاضر سرمایه‌گذاران نهادی، بیش از پیش به دارایی‌های دیجیتال رو می‌آورند. شایان ذکر است که سرمایه‌گذاران بیت‌گو، شرکت‌های بزرگی از جمله، Galaxy Digital Ventures ، Goldman Sachs و Valor Equity Partners هستند. 

مایک بلش (Mike Belshe)، مدیر عامل این شرکت اظهار داشت:

به دنبال بحران اقتصادی ناشی از بحران همه‌گیر کرونا و همچنین عملکرد فوق‌العاده بیت کوین، شاهد علاقه بی‌سابقه‌ی سرمایه‌گذاران نهادی هستیم.

BitGo در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک سرویس کیف پول دیجیتال تاسیس شد. پس از آن امکانات خود را گسترش داد و به ارائه نقدینگی و راه حل‌های امنیتی برای سرمایه‌گذاران موسسه‌ای پرداخت. این شرکت ادعا می‌کند که بیش از ۲۰٪ از کل معاملات جهانی بیت کوین (BTC) را پردازش می‌کند و بیش از ۳۰۰ دارایی دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است بیت‌گو چند ماه پیش که برخی منابع ناشناس به بلومبرگ گزارش دادند پی‌پال قصد خریدن این شرکت را دارد، بسیار خبرساز شد؛ با این‌حال نمایندگان هر دو شرکت این موضوع را انکار کردند. 

در حالی‌که لقب‌دهی به بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال، سرمایه گذاران بیشتری را به خود جذب می‌کند، در سال میلادی جاری تقاضای سرمایه‌گذاران نهادی برای این رمزارز نیز رشد قابل توجهی داشته است؛ در این بین می‌توان به شرکت‌هایی مانند Grayscale ، PayPal ، MicroStrategy ، Ruffer Investment Group و MassMutual اشاره کرد.

با به پایان رسیدن سال جاری، پذیرش این حوزه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد؛ وب‌سایت کوین‌تلگراف در اوایل این هفته گزارش داد که صندوق تامین چند میلیارد دلاری Anthony Scaramucci، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیشنهادی مبنی بر راه‌اندازی صندوق جدید بیت کوین ارائه داده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.