افزایش تقاضای موسسات برای اتر

اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

کی یونگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیل‌گر CryptoQuant اعلام کرد که در هفته گذشته میلیون‌ها دلار اتر (حدود یک میلیارد دلار)، از صرافی کوین‌بیس خارج شده است.

وی طی یک پست در توییتر اظهار داشت که ۴۰۰,۰۰۰ اتر با ارزش ۸۰۰ میلیون دلار از صرافی بزرگ آمریکایی Coinbase منتقل شده و این موضوع می‌تواند به دلیل افزایش تقاضای سازمان‌ها برای بزرگ‌ترین آلت کوین بازار باشد:

در چند روز گذشته ۴۰۰ هزار اتر از صرافی کوین بیس خارج شده است. موسسات در حال خریدن اتر هستند.

با این حال وی تنها فردی نبوده که چنین عقیده‌ای را راجع به اتر اظهار داشته است:

  • از طرفی نیز اوایل سال میلادی جاری شرکت Grayscale گزارش داد که در فصل آخر سال ۲۰۲۰ میلادی، ۹۳٪ از سرمایه‌ی ورودی به بازار ارزهای دیجیتال از طرف موسسات بزرگ بود. همچنین این شرکت نشان داد که میزان متوسط سرمایه‌گذاری هفتگی در Grayscale Ethereum Trust در آن زمان ۲۶/۳ میلیون دلار بوده است.
  • پلتفرم تحلیلی Santiment نیز در اوایل ماه مارس (اسفند ۱۳۹۹)، اعلام کرد که سرمایه‌گذاران بزرگ (کسانی که بیش از ۱۰ هزار عدد ETH دارند)، تقریبا ۷۰٪ درصد از موجودی این رمزارز را در اختیار خود دارند.
  • شرکت CoinShares اظهار داشت که در ماه گذشته اتر نسبت به سایر رمزارزها بیشترین میزان جذب سرمایه را داشته است. بر اساس گزارش این شرکت میزان سرمایه ورودی به اتریوم از طریق سرمایه‌گذاران سازمانی از ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ تا ۶ فروردین ۱۴۰۰، حدود ۱۳۰ میلیون دلار بوده، در حالی که میزان سرمایه ورودی به کل بازار کریپتوکارنسی‌ها ۴۶۹ میلیون دلار بوده است؛ در واقع میزان سرمایه ورودی به اتریوم، ۲۸٪ از کل سرمایه این حوزه را به خود اختصاص داد.
  • همچنین از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، میزان سرمایه ورودی به اتریوم حدود ۷۴۴ میلیون دلار بوده که ۱۷٪ از کل سرمایه ورودی به بازار کریپتوکارنسی‌ها را شامل می‌شود.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.